Ne, niste si umislili da je nešto drugačije na Twitteru. Twitter je dobio novi font koji se zove “Chirp”, a osim toga, napravljene su i neke izmjene na grafičkom sučelju. O tome više u nastavku teksta.
Vaši tweetovi će biti napisani u novom fontu Chirp
Twitterov novi dizajn donosi seriju malih, ali vidljivih izmjena. U jednom svom tweetu, Twitter dizajn tim je najavio i makeover stranice kako bi ona bila pristupačnija, unikatna i fokusirana na vas i ono o čemu vi pričate.
Notice anything different?
Today, we released a few changes to the way Twitter looks on the web and on your phone. While it might feel weird at first, these updates make us more accessible, unique, and focused on you and what you’re talking about.
Let’s take a deeper look. 🧵 pic.twitter.com/vCUomsgCNA
— Twitter Design (@TwitterDesign) August 11, 2021
Novi font – Chirp – je vjerojatno najveća promjena koja se dogodila, ali i ona koja je donijela najveću raspravu. Ovaj novi font ćete naći na desktop i mobilnoj verziji Twittera, te će se koristiti za sve tekstove na stranici. Od naslova do samih tweetova.
Zašto su se odlučili na ovaj font? Iz Twittera kažu da ako pišete “zapadnjačkim pismom”, da se font jako lijepo poravna s lijevom marginom i da će to dati bolji dojam onima koji koriste Twitter, te će ljepše izgledati kod scrollanja stranice. Oni koji koriste pismo koje ide od desne strane na lijevo, će imati stari font koji se nikada neće mijenjati. Zašto je to tako, ne znamo niti ima previše informacija o tome.
I want to give a bit more depth to Chirp, our new typeface.
Type, in 280 character doses, is the foundation of Twitter. In the history of the company we’ve either relied on someone else’s typeface, from SF Pro and Roboto, to Helvetica Neue in our brand. pic.twitter.com/OrvlYsxF9g
— Derrit DeRouen (@DerritDeRouen) January 27, 2021
Chirp je definitivno drugačiji od fonta kojeg je platforma prije koristila, pa će Twitterašima sigurno trebati malo vremena da se priviknu na ovaj font.
Ali to nije sve …
Osim fonta, Twitter je učinio još neke vizualne izmjene. Platforma je pojačala kontrast svojih boja, te ih je učinila “manje plavima”. Ako je vjerovati ljudima iz kompanije, kažu da su to napravili kako bi se slike, videi i ikone bolje isticale.
Možda ste primijetili i da neki gumbi na Twitteru izgledaju malo drugačije. Recimo, Follow gumb, je sada crn s bijelim slovima, dok je prije bio bijel i imao je tekst plave boje.
Tu su još dodane i razne sive linije, povećani su razmaci između određenih elemenata i slično. Ako niste dizajner, vjerojatno vas detalji ne zanimaju, ali ćemo reći jedno – bez obzira koliko male izmjene bile, Twitter sada izgleda bolje nego prije!
Što je iduće na redu za Twitter?
Ovo vjerojatno neće biti zadnja vizualna izmjena Twittera. Baš naprotiv – rekli su da je ovo tek prva u nizu od izmjena i da će Twitter biti vizualno mnogo privlačniji korisnicima, te da će oni biti u fokusu. Oni i njihovi tweetovi.
Ali dizajn nije jedino na čemu se radi. Dolazi i nekoliko novih mogućnosti kao što su “Super Follow” i modul za shopping.
Tako da ne čudi da je prvo došla vizualna izmjena. To je samo jedna od nizu izmjena koje su tu da bi pripremile “teren” za novu mogućnosti i kako bi one bile vidljivije korisnicima, te oku ugodne. U svakom slučaju, veselimo se vidjeti što će nam sve Twitter donijeti u bližoj budućnosti.
Piše: B.P.