Pisali smo već u nekoliko navrata kako je Facebook shvatio koliko dobar posao radi Snapchat i kako je jednostavno odlučio uzeti dio funkcionalnosti i implementirati ih kod sebe. Snapchat je u posljednje dvije godine narastao jako što brojem korisnika, što sjajnim funkcionalnostima koje nudi. Facebooku je Snapchat već duže vremena ‘trn u oku’ jer mu otima dio korisnika. Još od pokušaja akvizicije u kojoj je Facebook poslao ponude za kupnju Snapchata, stvari ne miruju. Facebook se svom silom želi riješiti velikog konkurenta koji sve više raste i tako ugrožava relativno stabilnu poziciju Facebooka.
Ovog puta Facebook je udario na Snapchat sa još jednim svojim oružjem – aplikacijom WhatsApp. Na tržištu direktne komunikacije WhatsApp se pozicionirao jako visoko i možemo ga nazvati liderom. No, čini se da Facebook (koji je vlasnik WhatsApp-a) nije zadovoljan u kojem smjeru se nazire budućnost WhatsApp-a, pa je odlučio napraviti neke korekcije. Slučajno ili ne, te su korekcije gotovo identične funkcionalnostima koje ima Snapchat. Uvedena je tako funkcionalnost uređivanja fotografija i video uradaka da se na njim direktno može crtati, također se mogu stavljati različite naljepnice i simboli. Jedno od novih poboljšanja biti će i kvaliteta snimanja kamere, gdje se posebno zadire u mogućnost noćnog snimanja, koje bi sada trebalo biti puno kvalitetnije.
Iako ovakve informacije ne pogoduju Snapchatu, jasno je da im s druge strane mogu laskati. Naime, ekipa iz Snapchata zna da radi odličan posao kada ih njihovi najveći konkurenti, a ujedno i najveći igrači na tržištu pokušavaju kopirati. Pravo je pitanje može li to našteti Snapchatu ili će samo uzdignuti njegovu vrijednost?