Iz Instagrama su se pohvalili kako je broj njihovih aktivnih korisnika dosegao čak 150 milijuna, a na Wall Street Journalu kažu kako je sada došlo vrijeme da Instagram, odnosno Facebook, “unovči” te korisnike. Naime, Instagram, koji je besplatan za sve korisnike te se na njemu ne prikazuju reklame, tijekom sljedeće godine počet će s uvođenjem oglasa na ovoj mreži. Direktorica poslovnih operacija kompanije Emily White novinarima WSJ-a rekla je kako će Instagram tijekom sljedećih godinu dana “biti spreman za prodaju oglasa” te je ovo prvo priznanje nekoga iz kompanije da će se na ovoj društvenoj mreži, baš kao i na Facebooku i Twitteru, u budućnosti pojavljivati oglasi. Jedini je problem, napomenula je White, kako integrirati oglase u ovu mrežu, a da ona ne izgubi onaj cool faktor.
Ovo nije nikakvo iznenađenje jer su mnogi analitičari najavljivali da je, nakon što je Zuckerberg preuzeo Instagram, samo pitanje vremena kada će se i na ovoj mreži početi pojavljivati oglasi. S obzirom da broj korisnika ove mreže konstantno raste te je već premašio 150 milijuna, sada je došlo vrijeme i da Facebook, koji je dao milijardu dolara za ovu kompaniju, počne i zarađivati na njoj i njenim korisnicima.