Društvene mreže postaju sve značajniji segment informacijskog društva. Osim što su već dugo vremena glavni kanali za marketinške aktivnost, dobivaju sve značajnije mjesto na području obrazovanja i poslovanja, ali i drugih za život bitnih područja. Sve to dovodi nas do saznanja kako je potrebna velika prilagodba samih mreža potrebama korisnika. Tako da tržište društvenih mreža, baš poput raznih drugih tehnoloških područja, doživljava veliku reorganizaciju.
Budući da je glavni parametar za uspješnost društvene mreže trenutno još uvijek broj aktivnih korisnika, to nam je i glavni oslonac kada procjenjujemo vrijednost pojedine mreže. U zadnje vrijeme postao je vrlo značajan podatak koliko novih pridošlica imamo na mreži jer se time može utvrditi koliko mreža uspješno udovoljava novim modernim korisnicima. Facebook je i dalje lider na tržištu jer trenutno broji već preko 1,35 milijardi aktivnih korisnika na mjesečnoj razini. Problem Facebooka je veliko zasićenje koje nagoviješta kako ta mreža uskoro više neće rasti. dapače, taj trend zamjetan je već neko vrijeme, a razlog je što svi mogući korisnici već posjeduju profil na toj društvenoj mreži. Iz tog razloga Facebook je napravio u zadnjih nekoliko godina investicije kojima nastoji pridobiti i drugi dio tržišta koji mu je interesantan. Jedna od velikih uzdanica Facebooka je Instagram koji je doživljavao veliki rast u zadnjim mjesecima, ali se situacija počela smirivati.
Facebook je trenutno na dnu liste porasta broja novih korisnika, dok su odmah ispred njega smještene Googleove društvene mreže, pa tako Google+ bilježi rast od 16 posto novih korisnika, dok je YouTube porastao za 25 posto. Zanimljivo je kako je puno osporavani Twitter u zadnjem kvartalu bilježio porast od čak 26 posto i time je zasjeo iznad prethodno navedenih mreža, dok je iznad njega smješten Facebook adut Instagram koji ima porast novih članova od 36 posto. Vrh ljestvice čine nove zanimljive mreže među kojima je Tumblr koji broji porast od čak 120 posto, dok ja na samom vrhu smještena sve popularnije mreža Pinterest.