Facebook je društvena mreža broj jedan na internetu, barem što se broja aktivnih korisnika tiče. Možda kvalitetom ima i boljih mreža, no sasvim je neosporno da je Facebook lider na tržištu jer drži daleko najveći udio korisnika. Godinama je ta mreža doživljavala razne promjene koje su ponekad znale biti i totalno promašene. Nažalost, puno puta promjene su išle u tom smjeru da ponude što bolje uvjete oglašivačima, što je naravno oštetilo same korisnike koji su s vremenom postali zatrpani raznoraznim reklamama.
Svaki potez koji je Facebook radio imao je kao glavni cilj povećati nekako zaradu u budućnosti. Prema najnovijim rezultatima to je Facebooku i uspjelo jer su prihodi Facebooka porasli u zadnjih nekoliko kvartala prihodi porasli čak za 59 posto. Veliku zaslugu ovdje povlači mobilno oglašavanje jer upravo je taj segment oglašavanja najviše narastao u zadnjim kvartalima. Spominje se kako je oglašavanje na mobilnoj platformi zaslužno za 90 posto novih prihoda koje je Facebook ubrao. Sve u svemu udio prihoda od mobilnog oglašavanja čini trenutno 61 posto prihoda u Facebooka, što jasno daje do znanja oko čega će se Facebook u budućnosti posebice truditi.
Statistika Facebooka u posljednjim je kvartalima odlična i vjerujemo da će tako biti još neko vrijeme. No, kako je sve prolazno, vjerujemo da će i oglašavanje na Facebooku s vremenom splasnuti, a pojaviti će se neki novi bolji model promocije. No, do tada, Facebook može mirno disati jer sve brojke idu njemu u korist.