Microsoft je prošle godine iskeširao čak 26 milijardi dolara, kako bi LinkedIn stavio pod svoje okrilje. Iako je LinkedIn još uvijek društvena mreža broj jedan kada su u pitanju poslodavci i posloprimci, sve je vidljiviji trend gdje Facebook i Google okušavaju svoju sreću u tom području. Pitanje je da li Facebook kao društvena mreža broj jedan može ugroziti LinkedIn na području ponude i potražnje poslova?
Prema svemu sudeći LinkedIn-u ide i više nego dobro jer broj korisnika ove društvene mreže raste iz mjeseca u mjesec. U lipnju prošle godine LinkedIn je imao 430 milijuna korisnika, u listopadu 2016. godine brojka korisnika je iznosila 467 milijuna, dok je trenutno ta brojka uspješno prevalila 500 milijuna.
Trend porasta broja registriranih korisnika svakako je obećavajući podatak, no valja napomenuti kako je prema podacima analitičkih kuća broj aktivnih korisnika negdje oko 250 milijuna.
Brojka od 500 milijuna svakako je prelazak jedne velika barijere i može veseliti ljude koji rade u LinkedIn-u. Rast broja korisnika vrlo vjerojatno je potaknut i nekim novotarijama koje je Microsoft uveo kako u sam servis, tako i u aplikaciju za mobilne uređaje.
Pod okriljem Microsofta vjerujemo da će se LinkedIn razvijati kvalitetno, no i dalje ostaje aktualno pitanje mogu li Facebook i Google ugroziti tu dominaciju na području mreža koje povezuju poslodavce i posloprimce.