Žestoke se rasprave vode na društvenim mrežama kada su u pitanju influenceri i aktivnosti koji provode za određene brendove. Naime, mnogi smatraju kako su influenceri zapravo vrlo neefektivan način promocije te da dotični samo ‘prodaju maglu’ kako brendovima, tako i svojim sljedbenicima. No, kako je rasla popularnost pojma influencer, tako je nastao i veliki broj influencera u čije metode i kvalitetu možemo sumnjati. Ipak, to ne umanjuje vrijednost kvalitetnih influencera, koji mogu dati vrlo dabar izlazni efekt za mala ulaganja – što su pokazala i nedavna istraživanja.
Forbes je nedavno objavio veliki članak o Influencerima u kojem jasno opisuje trenutno situaciju na tržištu i daje neke smjernice kako će se influencer marketing razvijati u budućnosti. Prema istraživanju na koje se referenciraju, čak 84 posto oglašivača spremno je ulagati u Influencere i takav način promocije smatraju pametnom odlukom. Konkretno, tih spomenutih 84 posto oglašivača ima izrazite namjere da u roku od godinu dana ulože svoj novac u influencer marketing, odnosno u suradnju s nekim od influencera.
Ono što je još zanimljivije su podaci koji dolaze na koncu suradnju influencera i brendova. Prema tim podacima, čak 94 posto oglašivača smatra kako je suradnja s Influencerima iznimno dobar način promocije i ako je takva marketinška strategija donijela željene rezultate.
Prema statistikama koje se mogu pronaći na internetu, za jednu uloženu kunu u influencera u prosjeku se dobiva povrat od čak 44 kune, što je poprilično dobar omjer i daje pozitivan vjetar u leđa za suradnju brendova s Influencerima. Iako su mnogi skeptični, podaci pokazuju da je influencer marketing zapravo vrlo dobro ulaganje, ali je nužno odabrati kvalitetnog i dobrog influencera.
Za kraj, valja spomenuti kako su ljudi spremni kupovati proizvode i usluge koje preporuče influenceri i to u čak 30 posto slučajeva. S druge strane, tek je 3 posto ljudi spremno kupiti nešto, ako iza toga stoji neka svjetska ili lokalna zvijezda. Dakle, influenceri i dalje imaju dobar omjer investirano/vraćeno pa i ne čudi podatak da je većina brendova spremna na suradnju s njima.
Piše: M.Ž.