Društvenih mreža danas ima ‘malo more’ no samo su one najbolje uspjele isplivati na površinu i preuzeti veliki dio novaca koji se otvara na tako velikom tržištu. Facebook je definitivno lider na području društvenog umrežavanja, no pozicija drugoplasiranog u tom poretku izmijenila se u odnosu na proteklo razdoblje. Naime, dugo je godina Twitter držao drugu poziciju (mada daleko iza Facebook-a), a sada je to mjesto preuzeo Instagram.
Instagram je u posljednjih nekoliko mjeseci narastao čak za 25 posto što također znači da je prestigao broj od 400 milijuna korisnika. Radi se o broju korisnika koji ovu društvenu mrežu koriste barem jednom mjesečno. Porast broja korisnika najviše je zamjetan na području Europe i Azije, što je uvelike pripomoglo rušenju Twittera koji sada broji tek 316 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Pred Instagramom su očito vrlo zanimljive godine u kojima će se može isprofilirati možda i u najpopularniju mrežu na svijetu.
Samo da vas prisjetimo kako je Instagram u vlasništvu Facebooka i to još unazad nekoliko godina. Kada je Facebook za milijardu dolara kupovao Instagram tada se svima to činilo kao loša ideja. Instagram je tada brojao tek 30 milijuna korisnika i nije ostvarivao nikakve prihode. Danas je broj korisnika daleko veći, a pretpostavka je da će uskoro i ostvariti nekakav način prihoda od ove sve popularnije društvene mreže. Sve u svemu, pokazalo se kako je Facebook pogodio kupnjom Instagrama koji će igrati značajnu ulogu na području društvenih mreža u budućnosti.