S pravom možemo reći da je Google jedna od najvećih kompanija i kako projekti koji stasaju u njegovom okrilju doživljavaju veliku popularnost među korisnicima. U posljednjih nekoliko godina Google je svoje poslovanje proširio na različita područja ljudske djelatnosti i tako je odavno prestao biti samo internet kompanija. Sada su u Google-u, pravilnije je reći Alphabetu razvijaju svakakvi novi projekti, a možemo biti uvjereni da će gotovo svi postati iznimno popularni i prihvaćeni od korisnika. Jednostavno, takva je atmosfera oko Google-a i taj tehnološki div zbilja ima moć da mijenja i utječe na našu budućnost. No, među hrpom uspješnih projekata, Google ima je jednu slabu točku koja ga zasigurno već godinama podbada – društvene mreže.
Veliki su se planovi kovali i mnogo se novaca i znanja uložilo u razvoj Google društvene mreže koja je trebala postati glavni konkurent Facebook-u, no to se jednostavno nije dogodilo i ta je mreža doživjela debakl. Nekoliko godina kasnije, Google je shvatio da od te mreže neće biti značajnog uspjeha, pa je odlučio razdvojiti neke funkcionalnosti, pa je tako nastao servis Google Photos. Za razliku od kraha Google+ društvene mreže, ovaj se servis razvija sasvim solidno i ovih je dana obilježio brojku od 100 milijuna aktivnih korisnika mjesečno. Radi se zasigurno o zavidnoj brojki, a ono što još više veseli Google jest činjenica da se njihovi servisi sve više upotpunjuju i zapravo Google povezuje nekoliko različitih segmenata naših života.
Prilikom proslave ove značajne brojke Google se odlučio poigrati malo statistikom pa nam je tako prezentirao neke zanimljive podatke. Mjesto koje je sakupilo najviše fotografija na ovom servisu jest Pariz, dok iza njega slijede New York te Barcelona. Najtraženiji pojam na tražilici unutar servisa su bebe, a među životinjskim svijetom svakako prednjači pas. Što se tiče nekih konkretnijih tehničkih detalja, vrijedi napomenuti kako je na Google Photos servisu kreirano više od 15 milijuna kolaža i GIF-ova, a ukupan broj količine pohranjenih podataka iznosi čak 3 720 terabajta. Dakle, svi ovi zavidni podaci ukazuju na to kako Google još jednim svojim projektom grabi ka velikoj popularnosti što je zasigurno lijepo za vidjeti nakon što Google+ kao projekt nije uspio privući veliku pažnju.