Ne tako davno, krajem prošlog mjeseca, Google je javnosti obznanio kako na tržište pušta još jednu zanimljivu aplikaciju – Allo. Radi se o aplikaciji koju su nagoviještali jako dugo vremena i koja je trebala oboriti s nogu sve korisnike koji je instaliraju na svoje pametne telefone. No, nakon prvotnog hira korisnika čini se kako se situacija naglo mijenja za Google, a pozitivni rezultati polako počinju poprimati predznak minusa.
Google Allo trebala je biti aplikacija koja bi združila najbolje karakteristike aplikacija za messaging. Trebala je udahnuti jednu novu dimenziju komunikaciji i na taj način pružiti korisnicima jedinstveno iskustvo. No, vrlo brzo pojavila su se dva problema – počelo se pričati kako vam aplikacija u potpunosti narušava privatnost, te kako je izostalo ipak inovacija koje bi oborile korisnike.
Prvi problem isključivo je vezan uz činjenicu da aplikacija želi pružiti što bolju kvalitetu rada, pa je prema navodima sniman svaki vaš razgovor koji obavljate. Druga činjenica više je viđenje korisnika, no i dalje ostaje svojevrstan gorak okus nakon što znamo da je jedina bitna inovacija Google Assistant.
Nakon što je aplikacija doživjela snažan rasta na ljestvicama popularnosti aplikacija, uspjela se popesti na 8. mjesto u Google Play trgovini. No, ovih dana bilježimo značajan pad popularnosti, te je sada aplikacija iza 150. mjesta. Da li je ovo još jedan neuspjeli projekt Google-a ili se radi samo o kratkom gubitku interesa korisnika dok se neke stvari ne srede?