Prije nekoliko tjedana čudili smo se Facebooku koji je odlučio ukinuti chat na svojoj Facebook aplikaciji za mobilne telefone. Oni su odlučili kako je njihova aplikacija Messenger od sama samostalno zadužena za chatanje, a glavna Facebook aplikacija neće više imati mogućnost chatanja. I dok nam se taj potez činio suludim, već su počeli drugi raditi slične radnje. Jedan od prvih servisa koji je odlučio slijediti potez Facebook-a je Foursquare. U navedenoj su kompaniji odlučili kako će baš poput Facebooka napraviti zasebnu aplikaciju koja će nuditi samo uslugu koju korisnici najčešće koriste.
Foursquare je geolokacijski servis koji trenutno broji preko 40 milijuna korisnika. Navedeni servis pokrenut je prije pet godina što mu daje privrženost korisnika, no u posljednje vrijeme pod velikim je pritiskom zbog novih servisa koji se javljaju na tržištu, poput Instagrama ili Snapchata. S obzirom na to odlučili su u Foursquare-u kako je vrijeme da naprave neki zaokret u svom poslovanju. Odluka je pala na to da će podijeliti aplikaciju koju trenutno imaju na dva dijela. Odnosno zadržati će postojeću, a kreirati i novu naziva Swarm koja će korisnicima pružati samo mogućnost dijeljanja lokacije, što je i najčešće korištena radnja na tom servisu.
Naveli su iz navedene kompanije kako je cilj ovakve podijele aplikacije olakšanje rada korisnicima. Kao što smo već spomenuli mnogi korisnici otvaraju Foursquare samo da bi obavili jednu radnju, pa su ostale mogućnost zapravo nepotrebne. Uz stvaranje nove aplikacije, napomenuli su i kako će u narednim tjednima poboljšati mogućnosti postojeće aplikacije. Budući da znanja i iskustva imaju dovoljno ne sumnjamo kako će iz njihovih radionica dođu super proizvod koji će zasigurno ‘probuditi duhove’ i tako omogućiti ostvarenje dobre pozicije na tržištu. Što i kako će sve izgledati mogli bismo vidjeti već u narednim tjednima.