Društvene mreže u zadnjih su nekoliko godina postale pravi internet hit i danas mnoge od njih zbrajaju milijunske cifre što korisnika što novaca. U razdoblju unazad 3 godine pojavilo se mnogo novih mreža koje su se pokušale fokusirati na samo neka područja, no nažalost njihov uspjeh često je izostao. Razlog tome leži u činjenici da nam ne treba još jedna mreža namijenjena samo ljubiteljima pasa, kada na Facebooku ili Twitteru imamo grupe ljudi koji raspravljaju samo o psima. No, dok je s jedne strane pokušaj sažimanja tematike društvene mreže pomalo postao stvar neuspjeha, s druge strane razvila se ideja o korištenju mreža ‘na drugi način’. Tako su izrasle društvene mreže koje se fokusiraju na fotografije, na video uratke, itd. Te su mreže doživjele veliku popularnost i danas čvrsto stoje iza Facebooka i Twittera.
U moru svih tih novih mreža u Brazilu se prije nešto više od mjesec dana pojavila društvena mreža koja okuplja samo kršćane. Društvena mreža sama po sebi možda i ne bi bila nešto inovativno, no zanimljivo je kako su regulirana pravila koja tamo vrijede. Umjesto popularnog lajka na toj društvenoj mreži koristi se riječ ‘amen’. Na mreži je zabranjeno omalovažavanje i širenje mržnje te će svi korisnici koji prakticiraju takvo nešto biti sankcionirani. Ono što danas sve više odlikuje Facebook i slične društvene mreže je širenje sadržaja golotinje i oskudno odjevenih osoba, no na društvenoj mreži Facegloria to je u potpunosti zabranjeno. Uz sve zabrane koje smo naveli treba još spomenuti da je zabranjeno i psovati te dijeliti homoseksualni sadržaj.
Pitanje koje je ostalo za kraj sigurno glasi – pa tko koristi mrežu na kojoj je veliki dio toga zabranjen? Odgovor je: 100 000 ljudi u samo mjesec dana od puštanja u promet. Iako je Facegloria na sceni tek mjesec dana uspjela je primamiti zavidnu brojku korisnika, čime je otvorila put prema možebitnom uspjehu.