PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook želi biti poput Snapchata

Facebook želi biti poput Snapchata


Porast Snapchat korisnika u Hrvatskoj vidljiv je u posljednjih nekoliko mjeseci, dok je na globalnoj razini takav trend prisutan već duže vrijeme. Mladi su u velikoj mjeri pohrlili na Snapchat koji ima nudi jednu novu viziju društvene mreže, u kojoj sadržaj koji dijele nalikuje razmjenjivanju sadržaja u stvarnom svijetu. Činjenica da Snapchat strelovito raste natjerala je i neke druge kompanije da se pozabave tehnologijom djelovanja Snapchata.

Facebook je u nekoliko navrata pokušao kupiti Snapchat, no vlasnici te mreže znali su da u rukama drže ‘zlatnu koku’ pa su sve ‘napade’ Facebooka vješto odbili. Sada kada je Snapchat u strelovitom porastu, Facebooku je više nego ikada prije jasno kako nisu uspjeli u naumu da u svoje okrilje stave još jedan kvalitetan proizvod. Ovakav razvoj situacije rezultirao je time da Facebook žustro radi na razvoju funkcionalnosti koje možemo pronaći na Snapchatu, a dio njih već se polako i implementira u aplikacije.

Nedavno je tako na Instagram implementirana mogućnost Stories, koja je funkcionalnostima vrlo bliska Snapchatu. No, Zuckerberg očito želi i dio ovih mogućnosti i na Facebooku, pa su sve veća nagađanja kako nam u budućnosti stiže sasvim jedna nova značajka koja će Facebooku udahnuti jedan novi život. Prema informacijama ta se funkcionalnost već testira na uskom broju korisnika, a radi se zapravo o efektima i filterima koji će se moći dodavati na sadržaj koji stvaraju korisnici, a sve zajedno nekako podsjeća na Snapchat funkcionalnosti.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular