Kakav bi to sajam bio kada bi prošao bez Facebooka. Bez obzira volimo li i favoriziramo ili ga ne volimo i stopiramo, Facebook je dio gotovo svakog ljudskog života. Pa tako ne možemo više zabilježiti neki događaj ili pojavu, a da ne spomenemo ili koristimo Facebook. Tako je i na nedavno završenom WMC-u u Barceloni Facebook ponovo uzeo dio medijske pozornosti.
Mark Zuckerberg tako je na sajmu priopćio javnosti jednu zanimljivu i pomalo iznenađujuću vijest. Facebook je odlučio kako je došlo vrijeme da se ukinu njihove e-mail adrese koje su uvedene prije malo više od 3 godine. Dakle, vijek ovih adresa nije dugo potrajao i pokazao se kao totalni promašaj Facebooka, što Zuckerberg dakako nije napomenuo. Prema riječima glavnog čovjeka Facebooka spomenuto je da je adrese @Facebook.com koristio jako mali broj korisnika, pa nema svrhe ostaviti takvo što na životu. Te, sada već davne, 2010. godine potez uvođenja Facebook e-mail adresa činio se kao pravi potez, ali uskoro se ispostavilo kako tome neće biti baš tako. Facebook je nudio drugačiji način upravljanja e-mailom, na što korisnici nisu bili spremni. Korisnici su radije ostali na starim e-mail adresama i na klasičnom upravljanju e-poštom.
Kako bi prikazao ovaj potez manje očajnim, Zuckerberg je napomenuo da se servis ukida prvenstveno iz razloga što nema smisla na jednom mjestu dobivati mejlove od prijatelja i od poslovnih ljudi. Dakle, prema njegovim riječima glavni razlog ukidanja je nemogućnost upravljanja elektroničkom poštom na kvalitetan način. Usprkos njegovim riječima, svima je vjerojatno jasno kako je to bio totalni promašaj Facebooka i kako je super što se prekida s tom uslugom. Jednostavnost se vrlo cijeni na strani korisnika, što ovaj servis nije nudio i zbog toga vjerojatno nije zaživio na razini koju je ekipa s Facebooka planirala.