Oglašavanje na internetu uzelo je maha u posljednjih desetak godina. Budžet koji milijuni tvrtki diljem svijeta ulažu u online reklame raste iz dana u dan, a s obzirom na popularnost interneta takav trend nema svojeg kraja. Predviđanja su da će segmenti oglašavanja na internetu još više rasti, a posebice onaj na društvenim mrežama.
No, pojavljuje se jedan sve veći problem koji bi uskoro mogao dovesti oglašivače u velike probleme. Naime, korisnici interneta sve su skloniji instaliranju raznih aplikacija koje blokiraju prikazivanje oglasa. Takvo što tjera oglašivače u očaj je se oglasi sve manje prikazuju krajnjih korisnicima. Očito je da problem postoji, a kvalitetnog rješenja još uvijek nema. Ono što je zanimljivo jest činjenica da se ovaj problem sve više odnosi i na društvene mreže, za koje smo smatrali kako uspijevaju izaći na kraj s blokatorima oglasa.
Statistika pokazuje da čak 49 posto mladih korisnika Facebooka (u dobi od 16 do 24 godine) blokira oglase. Ono još zabrinjavajuće je da blokiranje oglasa prakticira i 43 posto generacije u dobi od 25 do 34 godine. Kako idemo ka starijim generacijama, tako je broj osoba koje žele blokirati oglase sve manji. No, ključni problem je što su mladi korisnici zapravo oni kojima pripada budućnost, a upravo su ti najaktivniji po pitanju blokiranja oglasa.