PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook sprema veliki napad na TV sljedećeg mjeseca - evo što znamo

Facebook sprema veliki napad na TV sljedećeg mjeseca – evo što znamo


Facebook se ubrzamo priprema za svoj najnoviji potez sa emitiranjem televizijskih emisija vlastite produkcije, a sve bi trebalo krenuti za otprilike mjesec dana.  Facebook planira producirati oko dvadesetak emisija za ovaj početni testni period, kako bi dobio povratne informacije o uspjehu ovog projekta.

Planovi su da se krene sa dvije vrste emisija, prva verzija visoko budgetni zabavni sadržaj kao što su i na televizijama, dok bi druga verzija trebala biti mnogo kraći zabavni sadržaj od 5-10 minuta, koji bi se osvježavao sa novim epizodama svakih 24 sata.

Nova video inicijativa znači da će Facebook igrati mnogo važniju ulogu u kontroli sadržaja koji se pojavljuje na njegovoj društvenoj mreži, a istodobno traži svoju konkurentnost među mnoštvom nadloazećih premium video programa poput Amazon, YouTube, Snap i mnogi drugi.

Facebook vidi visokokvalitetan videozapis kao važnu značajku za zadržavanje korisnika, posebno mlađe demografske skupine, koja se sve više priklanja ka suparničkom Snapchatu, kao i mogućnost za veliku zaradu od oglašavanja, koje su do sada bile tradicionalno rezervirane samo za klasičnu televiziju.

Bez obzira na to hoće li korisnici Facebooka prihvatiti takav video program od strane Facebooka, činjenica je da su do sada mnogi kratki videoisječci, koji su se automatski reproducirali na vašem zidu, bili poprilično gledani i uspješni za većinu autora, ali nema jamstva da će korisnici početi razmišljati o Facebooku kao odredištu za gledanje dugometražnih emisija.

 

VR dating i A-list Holivudskih zvijezda

Sto ga se Facebook potrudio i oko same produkcije, pa je od nedavno uposlio suosnivaća poznatog zabavnog portala „CollegeHumor“  Ricky Van Veen, kao glavnog kreativnog stratega za produkciju. Njegov mali tim se već bavi produkcijom malih zabavnih emisija od 5-30 minuta, koje će uskoro zaživjeti na Facebookovim stranicama.

Ricky Van Veen
Ricky Van Veen

Prema nekim neslužbenim informacijama, jedan dio visokobudgetnih emisija bi trebao biti na principu poznate serije „House of Cards“ , dok je drugi dio spominjao “Scandal” kao primjer. Bilo kako bilo za mjesec dana ćemo svi imati priliku vidjeti ovaj projekt.

Još jedna zanimljivost je da će jedna od emisija biti „virtual reality dating show“ u kojem parovi idu na prve spojeve u VR prije nego što se upoznaju u stvarnom životu.

Facebook se potrudio i angažirati mnoge slavne osobe  tj Holivudske zvijezde za neke svoje emisije, tako da je jedna agencija već objavila  A-listu holivudskih zvijezda za show na Facebooku.

Iako je Facebook zainteresiran za niz različitih sadržaja, jedan žanr emisija mu je izrazito zanimljiv a to su tinejdžerske emisije. Razlog? “Opsjednuti su Snapchatom”, mogli bismo zaključiti.

Još jedno područje na kojem Facebook želi producirati emisije je sport, a tvrtka je navodno već razgovarala s MLB-om. “Sport je vjerojatno nešto što ćemo pokušati isprobati u nekom trenutku”, rekao je predsjednik Uprave Facebooka Mark Zuckerberg na nedavnom javnom nastupanju.

Što se tiče samog početka ovog projekta, sve najave govore da bi to trebalo biti sredinom lipnja, a po nekim izvorima Facebook je odlučio debitirati na festivalu u Cannesu koji započinje 17. lipnja.

Ova nova video strategija od strane Facebooka je zapravo izravno bačena rkavica u lice Youtube-u, koji je nedavno najavio kako će financirati niz originalnih emisija s velikim imenima kao što su Ellen DeGeneres, Kevin Hart i Katy Perry. Nove emisije bit će podržane oglasima i dostupni svima za besplatno gledanje, naravno sa oglasima.

 

Kevin Hart's YouTube show
Kevin Hart YouTube show

 

“Prije pet godina, 85% svih izvornih serija podržano je oglasima”, rekao je Robert Kyncl, voditelj poslovanja YouTubea, na nedavnom eventu. “Ove je godine taj broj pao za nešto više od dvije trećine, a sa znatno većim brojem sadržaja koji se nudi putem pretplate, taj se pomak ubrzava, stoga vidimo ovakve emisije kao način da se s partnerima (oglašivačima) naprave dostupne svima„.

Facebookovo razmišljanje se čini usklađeno s YouTube-ovom strategijom, budući da se Facebook planira financirati kroz oglase usred video emisija. U razgovorima s partnerima, rukovoditelji tvrtke Facebook izjavili su da na kraju žele napraviti model oglašavanja u kojem će cijenu prodkucije podijeliti sa oglačivačima.

Piše: D.Ž.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular