PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook predstavio novu društvenu mrežu za poslovne korisnike

Facebook predstavio novu društvenu mrežu za poslovne korisnike


LinkedIn se profilirao kao društvena mreža za poslodavce i one koji žele raditi. Nedavno je LinkedIn preuzet od strane Microsofta i to je trebao biti veliki iskorak prema naprijed jer su planirana ulaganja i dodatan razvoj mreže. Nekako se ne čini da se puno radi na unapređenju, jer do sada nije još uvijek predstavljeno ništa revolucionarno.

S druge strane, konkurencija ne miruje, a pojavio se i novi veliki igrač na tržištu – Facebook. Špekulacije kako će se Facebook umiješati u područje društvenih mreža za biznis trajale su već godinama, a sada napokon imamo i platformu za biznismene od strane Facebooka. Ono što je zanimljivo jest da je ta platforma bili u beta fazi već 20 mjeseci, te je bila zatvorena za korisnike. Sada je napokon postala javna te vas ništa više ne sprječava da joj se pridružite.

Iako je službeni naziv do nedavno glasio Facebook at Work, sada je platforma nazvana Workplace. Platforma je to na kojoj bi se trebali okupljati i družiti poslovnjaci bez obzira u koju kategoriju spadaju. Workplace sam po sebi i nije nešto revolucionaran, jer jako sliči na sam Facebook. Većina funkcionalnosti preuzeta je s Facebooka, a jedina novina koju možete zamijetiti jest razdvajanje osobnog i poslovnog profila. Na taj način Facebook je načinio rez između onog što želimo dijeliti s kolegama s posla i što želimo dijeliti s poslodavcima.

Budući da se radi o poslovnoj mreži, Workplace će se pačati na mjesečnoj razini. Zanimljiv je i koncept na koji će se vršiti plaćanje. Prvih 1000 korisnika plaćati će 3 dolara mjesečno, oni koji budu između 1000 i 10 000 korisnika izdvajati će dva dolara, dok će svi ostali izdvajati samo dolar. Sve skupa zvuči obećavajuće, a kakav će biti interes mogli bismo saznati uskoro.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular