Ukoliko ste korisnik Facebook-a i pratite stranice poznatih osoba, mogli ste primijetiti kako se ponekad u vašim obavijestima znade pojaviti poruka kako je slavna osoba koju pratite upravo uživo preko video prijenosa na Facebooku. Mogućnost live streaminga do sada je bila isključivo rezervirana za poznate osobe koje imaju verificirane račune na Facebooku, no s obzirom da popularnost takvog načina komunikacije sve više raste, Facebook će ovu opciju pustiti kao javno dostupnu za sve korisnike.
Jasno je da je Facebook još uvijek najtraženija i najkorištenija društvena mreža na tržištu, a čini se kako raste enormno pri tome ubijajući male mreže koje se pokušavaju osoviti na noge. Mreže koje omogućavaju live streaming pojavile su se tek nedavno, a dva najpoznatija predstavnika su Periscope i Meerkat. Ove dvije mreže vrlo su brzo stigle do zavidnog broja korisnika, što je svakako bio alarm da ovakav način komunikacije dobro kotira kod korisnika. Uvidio je to i Facebook koji je svoju društvenu mrežu nadogradio mogućnošću live streaminga, ali koja je bila rezervirana isključivo za slavne osobe. No, čini se kako su se stvari sada počele mijenjati.
U SAD-u, Facebook je određenoj grupi svojih korisnika omogućio testiranje ove mogućnosti što bi trebalo značiti da bi se u narednim mjesecima ova usluga mogla proširiti i na ostale korisnike Facebook-a. Opcija Live video vrlo je jednostavna za korištenje, a pokreće se kao i kada poželite napisati određeni status. Jednostavnim klikom na Live video otvara se dijalog u koji upisujete kratak opis videa i nakon toga vaše javljanje uživo može započeti. Za vrijeme trajanja videa korisnici mogu pridavati komentare koji su vidljivi trenutno, te na njih možete i reagirati. Nakon što završite s videom, možete ga izbrisati ili javno objaviti, ovisno o vašim željama i potrebama.
Iako nam se ova nova mogućnost sviđa i željeli bismo je okušati na Facebooku, ostaje gorko pitanje da li će takva mogućnost na Facebooku značiti možda kraj za uzavreli Periscope i Meerkat? Ljudi se na te mreže uglavnom pošli iz razloga što im se sviđa format na koji se iznosi sadržaj, a sada će taj isti format posjedovati i Facebook. Bio to udarac ili ne za određene mreže, testiranje u SAD-u je aktualno i možemo se samo nadati da će ova opcija zaživjeti već u narednim mjesecima na Facebook profilima diljem svijeta.