Facebook već duže vrijeme radi na smanjenju dosega Facebook stranica, a takav trend će se prema raznim izvorima nastaviti i u budućnosti. Mnogi korisnici i marketinški stručnjaci nisu zadovoljni takvim potezom, no jasno je kako je plan Facebooka da se u budućnosti svaki doseg plaća određenom cifrom novaca.
Iako Facebook posluje odlično i godišnje uprihoduje velike svote novaca, čini se kako im pohlepe ne manjka. Nakon što su krajem prošle godine drastično srezali doseg postova koji se objavljuju na stranicama, takav trend odlučili su nastaviti i ove godine. Objave su nekada dosezale i preko 50% korisnika, sada su srezane na manje do 10-ak posto. Takvo što stvara velike probleme i izdatke velikim kompanijama koje su navikle promovirati svoje usluge putem Facebooka.
Prema nekim izvorima iz Facebooka, najavljeno je kako će Facebook u potpunosti ukinuti prirodni doseg postova, te uvesti plaćanje za doseg. Dakle, svi koji će htjeti da sadržaj sa njihovih Facebook strana bude vidljiv korisnicima stranice, trebati će platiti određenu svotu novaca za proboj objave. Na taj će način velike kompanije trebati trošiti velike količine novaca ako se ne žele odreći marketinških aktivnosti na Facebooku.
Trenutno stanje nije nimalo bajno jer je organski doseg stranica većih od 500 000 lajkova srezan na samo 2 posto fanova, dok je kod stranica manjih od 500 000 doseg ponešto veći, odnosno iznosi oko 6 posto fanova. Analize pokazuju kako se doseg iz mjeseca u mjesec drastično smanjuje. Pitanje je vremena kada će organski doseg biti u potpunosti ukinut. Neki nagađaju kako bi se ukidanje organskog dosega moglo dogoditi već krajem ove godine. Ako se nastaviti trend koji trenutno vlada, tada je sasvim jasno da ćemo u skoroj budućnosti trebati plaćati kako bi korisnici mogli vidjeti naš sadržaj.