Facebook je ustrajan u svojem nastojanju da korisnike uporno ‘zatrpava’ sadržajem koji ih zanima. S jedne strane to i nije loše, no ono što stradava kod takvog pristupa je šarolikosti i širokogrudnost koju bismo trebali imati pristupom ‘mreži svih mreža’. Navikli smo nekako da na internetu možemo pronaći apsolutno sve što nas zanima, a pristupom forsiranja određenog sadržaja moglo bi doći do zamora korisnika što svakako nije dobro za krajnjeg posjetitelja. Uz ovaj subjektivni problem, Facebook ovih dana doživljava i razne druge kritike, a ponajviše iz razloga što novi algoritam koji je trebao omogućiti prikazivanje samo nama relevantnog sadržaja ne funkcionira kako su zamislili u Facebooku.
Algoritam prepoznaje ponašanje i područje koje korisnika zanima te mu na temelju toga prezentira sadržaj. Ako ste nekoliko puta na Facebooku lajkali ili komentirali neku glazbenu zvijezdu ili poznatog sprotaša, novi bi algoritam trebao vama prikazivati sadržaj o toj osobi. Znamo da se uz takve osobe vežu mnoge pozivitne i negativne primjese, a vrlo ćesto su postovi koji kruže internetom i lažni. Ono što predstavlja problem osoboama koje su testirale novi algoritam jest činjenica da isti filtrira sadržaj samo prema ključnim riječima, što znači da ne prepoznaje cijeli kontekst. Dakle, ako vi tražite samo pozitivne vijesti o određenoj osobi, Facebook će vam prezentirai i pozitivne, ali i negativne. Na taj način, moglo bi se reči da algoritam nije u potpunosti funkcionlan. Ovo iznad je pomalo banalan primjer, ali ako idemo analizirati malo druge slične situacije vidjet ćemo da zbilja postoji još mjesta za nadogradnju istog.
Novi algoritam na testiranje su najprije dobili zaposlenici u Facebooku, a već su i oni sami pokazali nezadovoljstvo isitm. Istraživanje je provodio Science Express, a Facebook je bio odrjšeit pa im je omogučio da testiraju ovu novu funkcionalnost. Zahvaljujući prvim rekacijama odgovorni u Facebooku mogli bi shvatiti da je algoritam potrebno još nadograditi prije nego se pusti svim korisnicima na služenje. Vrlo brzo mogli bismo i mi osjetiti kako novi sustav u Facebooku djeluje, a prema navodima mnogih ovo je vrlo značajna promjena na korisničko iskustvo kakvo smo do sada imali na Facebooku.