Praznici nekima mogu predstavljati teško razdoblje u nadi za boljim okolnostima. Kad se tome doda pandemija koronavirusa imat ćete više ljudi nego ikad koji se trude prebroditi zimsku sezonu.
Kako bi svojim korisnicima pomogao da si međusobno pomažu, Facebook dodaje novu značajku Drive u Community Help odjeljak koja olakšava vama i vašim prijateljima prikupljanje hrane, odjeće i drugih vitalnih potrepština za one kojima je potrebno.
Ikona pri vrhu glavne Community Help stranice omogućuje vam da zatražite ili po nudite pomoć. Jednom kada je Drive stvoren možete mu doprinijeti pritiskom na drugu ikonu koju je lako pronaći. Poput crowdfunding kampanje, na vrhu se nalazi traka napretka koja vam govori koliko je Drive blizu da ostvari svoj cilj.
Facebook vam također daje mogućnost kontaktiranja osobe koja je kreirala Drive putem Messengera. Tvrtka je trenutno u procesu uvođenja značajke za odabira korisnika u SAD-u, obećavajući da će u narednim tjednima biti šire dostupna u cijeloj zemlji, a i u ostatku svijeta.
U budućnosti ćete također imati mogućnost dijeljenja postova izravno na naslovnicu koji pozivaju ljude da doniraju u neprofitnu dobrotvornu organizaciju, pri čemu 100% novca ide toj organizaciji.
Tvrtka je rekla da će imati više informacija za dijeljenje o tome kako će sve to uskoro funkcionirati, ali ono što zasad znamo jest da će se plaćanja obrađivati putem Facebook Pay značajke.
Dobrotvorne akcije su samo jedan od načina na koji će korisnici Facebooka ove godine moći po moći svojim sugrađanima. Tvrtka će dodijeliti do 7 milijuna dolara donacija koje ljudi putem Facebooka daju američkim neprofitnim organizacijama.
Piše: A.M.