Facebook je sam po sebi vrlo dobra platforma za oglašavanje, ali mnogi će se složiti kako je njihova pohlepna politika pomalo već dojadila korisnicima i marketinškim stručnjacima. Često se potezi koje vuku glavni i odgovorni u Facebooku previše baziraju na oglasne mogućnosti i prikupljanje novaca, a gotovo uvijek je krajnji korisnik totalno zapostavljen. Facebookova pohlepa počela je uzimati prve žrtve, a jedna od takvih je i Eat24 koji je odlučio zatvoriti svoju Facebook stranicu, a o čemu smo već pisali prije neki dan. Čvrsto vjerujemo kao će nakon Eat24 početi i neke druge kompanije napuštati ovu platformu jer Facebook nije više tako atraktivan za oglašivače.
Možda ste ovih zadnjih nekoliko riječi krivo protumačili, odnosno možda smo ih mi krivo sročili. Ono što smo mislili poručiti je da se oglašivači sve više žale na način koji Facebook mijenja svoja pravila u zadnjih nekoliko mjeseci. Prije koju godinu Facebook je prisiljavao tvrtke i kompanije da ‘pumpaju’ svoje stranice s što većim brojem fanova, a onda je došla 2014. godina i ti su fanovi gotovo potpuno beskorisni. Naime, sad ako želite biti zamječeni na Facebooku ponovo morate platiti kako bi vas vaši fanovi uopće vidjeli.
I kako će Facebook reagirati na cjelokupnu situaciju. Pa, sasvim očekivano: ono što smeta, treba ukloniti. Odlučili su tako u Facebooku kako će ukloniti parametar ‘People Talking About’ sa stranica jer smatraju da to nije relevantan podatak o tome što vaši fanovi rade na stranici. Iza svega toga vrlo vjerojatno leži upravo činjenica kako bi takav potez mogao smiriti srasti vezane uz doseg objava. Naime, mnogima je metrika People Talking About bila glavni adut za određivanje vrijednosti stranice, ali je također pokazivala koliko su fanovi aktivni na stranici. U trenucima kada je pao doseg postova, pale su i brojke u toj metrici. Najbolji način za sakriti smanjenje dosega postova je upravo potez koji je Facebook povukao pa vjerujemo da će ovime smiriti situaciju koja je nastala.