PočetnaInternetDruštvene mrežeFacebook nudi oglašavanje po gradovima

Facebook nudi oglašavanje po gradovima


Facebook u posljednjim tjednima uvodi dosta noviteta na područje oglašavanja. Tako su primjerice uveli video oglase i omogućili marketinškim kampanjama i pojedincima da postignu bolje rezultate pomoću svojih video oglasa. Dakako, na tome nisu stali, a jednu od novosti ćemo vam predstaviti i danas.

Facebook je odlučio da će ponuditi marketinškim ekipama da tagiraju svoje oglase po gradu u kojem se žele oglašavati. Dakle, ako trebaju neki oglas prikazivati stanovnicima Zagreba, onda će taj oglas od sada biti moguće prikazati samo Zagrepčanima. Prije je Facebook omogućavao tagiranje oglasa samo po regijama, tj. po državama.

Ovakav potez je dobro došao i vjerojatno će biti vrlo dobro prihvaćen od strane marketingaša. Naime, prije ste mogli oglas svoje trgovine prikazivati po cijeloj Hrvatskoj, a sada ćete se moći više usredotočiti na točnu regiju, tj. grad. Nema smisla da se trgovina u Zagrebu oglašava i u Dubrovniku jer rijetko će se tko zaputiti u kupnju nekog proizvoda u 200-300 kilometara udaljeni grad.

Sve u svemu ovo je vrlo dobar potez Facebooka koji će zasigurno ponudit još bolje i fokusiranije oglašavanje. Nažalost, u zadnje vrijeme Facebook je sve više okrenut ponudi marketinškim stručnjacima, a sve manje vodi brige oko korisnika. Budućnost će pokazati, kako i na koji način će Facebook kotirati na sceni društvenih mreža.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular