Interakcija s korisnicima dobila je ovime jednu novu dimenziju
Facebook je u posljednjih nekoliko mjeseci ponovno radio veliki posao, a sada je vrijeme da te svoje radnje prezentira javnosti. Prije nekoliko dana mogli ste primijetiti kako je na Facebookovom chatu sada moguće promijeniti boje razgovora i dodati neke nove gumbiće, čime će mnogi korisnici zasigurno biti vrlo zadovoljni. Dakako, radi se ponovo o maloj dizajnerskoj novosti, no upravo takve novotarije vrlo pozitivno utječu na korisnike.
No, ono na što je Facebook zasigurno ponosan je puštanje u rad Live sustava koji omogućava javljanje uživo i komunikaciju s korisnicima. Sigurno ste ovakav način komunikacije da sada već vidjeli ako pratite neke poznate brendove, no vrijedi napomenuti kako je cjelokupna funkcionalnost do sada bila još u povojima. Facebook je prije nekoliko dana službeno najavio kako testiranje ove opcije završava i kako ona postaje standard za verificirane stranice.
Dakle, verificirane stranice na Facebooku od sada će moći raditi streamanje sadržaja uživajući pri tome praćenje od strane mnogih gledatelja. Ova opcije za sada je dostupna samo na iOS uređajima, no ne sumnjamo kako će se uskoro pojaviti i na Androidu. Također, već su se u javnosti proširile priče kako ću uskoro ova mogućnost biti dodijeljena svim korisnicima, iako je za sada u to teško povjerovati.
Live je opcija koja omogućuje streamanje sadržaja uživo, ali nudi i vrlo kvalitetan uvid u stanje korisnika koji prate vaš sadržaj. Nije potrebno trošiti riječi na to kako je ovo jedan je idealnih načina praćenja statistike i formata korisnika koji prate vaš sadržaj. Dakle, vlasnici stranica i veliki brendovi sada će prilikom live javljanja imati mogućnost vidjeti svaki komentar korisnika uživo, a isto tako biti će u mogućnosti vidjeti imena svih korisnika koji u datom trenutku prate javljanje uživo.
Mnogi su brendovi ovakvu novost već iskušali i nimalo ne sumnjamo kako su zadovoljni viđenim. Među praćenijim događajima koji su prenošeni putem ovog formata bio je trening Real Madrida prije utakmice s Barcelonom. Jednostavno, ovo je potez koji će sigurno oduševiti marketinške stručnjake jer imaju priliku u realnom vremenu reagirati na ponašanje korisnika i tako se prilagođavati i pomagati kada je to potrebno. Interakcija s korisnicima dobila je ovime jednu novu dimenziju koju će zasigurno vrlo dobro monetizirati i Facebook, ali i druge velike kompanije.