Facebook je lider među društvenim mrežama, no već unazad nekoliko godina ukazuje se jedan trend koji toj društvenoj mreži ne ide baš u prilog. Dapače, na ovoj ljestvici Facebook se nalazi tek na četvrtom mjestu i kontinuirano pada još tamo od kraja 2012. godine. Sigurno se pitate o čemu se radi?
Facebook je u vrlo kratkom roku postao središnje mjesto okupljanja ljudi na internetu. I dok je u početku sve bilo svedeno na tinejdžere i malu populaciju, u posljednjih se nekoliko godina umnožio broj starijih korisnika. Iako je to činjenica na koju Facebook može biti ponosan, dogodila se jedna druga stvar, a to je bijeg mladih s društvene mreže. Naime, mladi ne žele biti tamo gdje su im roditelji, djedovi i bake, razni stariji rođaci, itd. Dakle, ljestvica o kojoj pričamo jest popularnost Facebooka među mladima, odnosno tinejdžerima u rasponu od 13 do 19 godina.
Nedavno je provedeno istraživanje od strane Piper Jaffray-a, među tom mladom populacijom koje je pokazalo kako je Facebook u sve lošijoj poziciji. Čak 33 posto kao najpopularniju mrežu ocijenilo je Instagram koji je nemojmo zaboraviti također u okrilju Facebooka što je dakle dobra stvar za Zuckerberga i društvo. Na drugom mjestu je Twitter kojeg voli koristiti 20 posto mladih, no također je vidljiv pad u popularnosti u zadnje vrijeme. Treće mjesto s 19 posto uzeo je Snapchat za kojeg je Facebook također pokazao veliki interes i slao primamljive i višestruke ponude, no sve je to odbijeno. Sada je vidljivo kako je to bio odličan potez jer popularnost Snapchata sve je veća. I eto, na četvrto mjesto skrasio se Facebook kojeg voli samo 15 posto mladih, a kao i Twitter u padu je u posljednjem razdoblju. Ono što je novost jest činjenica da je Snapchat pretekao Facebook i time dodatno bacio pijesak u oči zbog neuspjele kupnje.