Lajkovi, komentari, dijeljenja objava… sve su to načini kojima na Facebooku iskazujemo svoju popularnost. Međutim, često se iza popularnosti, ili pak nepopularnosti, kriju osobe i stranice koje za sve to žicaju. Facebook zbog toga sada potpuno mijenja algoritam.
Voditelji Facebook stranica dosad su varali algoritam, objavljujući sadržaje napravljenje upravo kako bi se dobilo na što većoj aktivnosti korisnika, bilo lajkanjem, komentiranjem ili nečim trećim. Pomoću novog algoritma, korisnicima će se smanjiti prikazivanje takvih spam objava.
Spamovima dolazi kraj?
Novi, personalizirani News Feed, objave poput „Označite osobu koja…“ ili „Lajkajte i komentirajte za nagradu“ smjestit će na dno naslovnice i stati na žulj mnogim administratorima i vlasnicima stranica koji na tome zarađuju.
Korisnicima je često žao što takvim objavama ne mogu dati dislike
Clickbaitovi stoga padaju u drugi plan i Facebook će sada biti sadržajno kontroliraniji. Ipak, nije to bila jedina promjena u novom algoritmu. Zuckerberg je nedavno najavio kako će u budućnosti većina sadržaja na mreži biti u obliku videozapisa, pa su u tvrtki također radili na povećanju takvog sadržaja.
S obzirom da se na Facebooku nalazi još puno sadržaja koji kvalitetne objave stavljaju u drugi plan, proći će još neko vrijeme prije kompletne selekcije dobrog od lošeg contenta. Taj proces i mi možemo ubrzati prijavljivanjem neželjenih objava, pa se ne ustručavajmo doista to i učiniti.
Piše: D.S.