Prema “izvorima upoznatim sa situacijom”, Dropbox se priprema za izlazak na burzu te IPO ove kompanije možemo očekivati već tijekom druge polovice ove godine. U ovoj kompaniji prije izlaska na burzu planiraju i predstaviti neke nove poslovne alate i proizvode koji bi im podigli vrijednost prije IPO-a. S obzirom na sve veći broj servisa koji pružaju iste ili slične mogućnosti kao i Dropbox – prvenstveno pohrana i dijeljenje sadržaja, a to su Box, Google Drive, SkyDrive i drugi, ova se kompanija, kako bi uspjela na burzi, želi fokusirati i na neke druge značajke, poput novih poslovnih alata. Osim Dropboxa, još jedna kompanija koja pruža slične usluge namjerava uskoro izaći na burzu – Box, no njihov IPO možemo očekivati nakon Dropboxa, vjerojatno tijekom 2014. godine.
Inače, IT kompanije koje su u posljednje vrijeme izašle na burzu poput Facebooka i Zynge ne mogu biti zadovoljne s kretanjem cijene dionica nakon IPO-a pa treba vidjeti kako će se na burzi snaći Dropbox i Box. (hj)