PočetnaInternetDigitalni medijiYahoo se odriče Facebook-a i Google-a

Yahoo se odriče Facebook-a i Google-a


Marissa Mayer otkad se pojavila u Yahoo napravila je vrlo dobre stvari koje su digle navedenog velikana iz mrtvih. Teška su vremena, čini se, iz Yahoo-a pa je vrijeme za nove promjene. Novost koju je odlučila uvesti Mayer nije baš naišla na pozitivan odaziv korisnika Yahoo servisa, ali Marissa najavljuje kako će se potez pokazati kao vrlo kvalitetan i pružiti će poboljšano iskustvo korištenja.

Pa što je potez koji se ne sviđa korisnicima? Mayer je odlučila ukinuti potporu za pristup Yahoo servisima putem Facebooka i Googlea. Dakle, korisnici u budućnosti više neće moći pristupati svojim omiljenim Yahoo servisima putem računa sa drugih servisa. Na taj način zapravo se prisiljava korisnike da koriste isključivo korisničke podatke koje su dobili od Yahoo-a. Ovim potezom Yahoo se ograđuje od drugih servisa i želi postati servis koji može funkcionirati samostalno bez prisustva drugih računa.

Zanimljivo je kako je usluga pristupa Yahoo uslugama uvedena ne tako dave 2010. godine. Tada su vršni ljudi navedene kompanije smatrali kako će na taj način potaknuti korisnike da više i aktivnije sudjeluju u kreiranju sadržaja. Ipak, Marissa je nakon samo tri godine odlučila ukinuti takvu uslugu jer smatra da bez nje stvari mogu funkcionirati još bolje. Kao što smo već spomenuli izjavila je da će takav potez pripomoći boljem i ugodnijem boravku korisnika na Yahoo servisima.

Ovaj potez možda će odvući neki dio korisnika sa Yahoo-a, ali bi se također mogao pokazati i kao vrlo dobrim. Danas kada svi teže da budu što više i bolje povezani s Facebookom i Googleom, YXahoo radi upravo suprotno. Je li taj potez dobar ili ne pokazati će vrijeme, ali i reakcije korisnika koje se očekuju vrlo brzo.


RELATED ARTICLES

1 komentar

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular