PočetnaInternetDigitalni medijiYahoo krenuo u rasprodaju domena po astronomskim cijenama

Yahoo krenuo u rasprodaju domena po astronomskim cijenama


Yahoo je jedan od najvećih internet giganta u svijetu. Nedavna istraživanja pokazala su da je po broju posjetitelja i pregleda pretekao Google u Americi. Popularnost ove kompanije ponovo raste a sve to zahvaljujući potezima koje vuče čelna osoba ove kompanije – Marissa Mayer.

Novi potez koje je Yahoo pripremio je rasprodaja nekih domena koje su u njihovom vlasništvu. U vlasništvu Yahoo-a nalaze se domene: sandwich.com, ishops.com, religious.net, av.com, truestory.com, itd. Ovo su neke od domena za kojima vape mnoge velike kompanije i spremne su uključiti se u borbu za njih.

Cijene domene na servisima za kupnju dotičnih kreću se između 5 pa do 300 dolara. Osnovne domene zauzimaju prosječnu cijenu oko 10-ak do 15-ak dolara. No, domene koje je Yahoo odlučio prodati neće biti ni približno tako jeftine.

Yahoo je otvorio aukciju za sve domene koje je ponudio na tržište. No, ukoliko ste mislili posegnuti za nekom od domena u vlasništvu Yahoo-a to će vas koštati jako puno novaca. Cijene za domene se kreću od 1000 za one manje poželjne, pa sve do 1,5 milijuna dolara za popularne domene.

Tko će se odlučiti za tako veliku investiciju u adresu do stranice? Kupaca ima i više nego što ste mislili. Domena sandwich.com zasigurno će se nalaziti na meti poznatih velikih fast food trgovina. Nimalo se ne bi trebali iznenaditi ako će npr McDonalds i Burger King ponuditi i nekoliko puta veću cifru od ove koju Yahoo traži.

Velikim je kompanijama važno da održavaju svoj imidž i brend. Neki od velikih lanaca hranom tu investiciju mogu vratiti vjerojatno u nekoliko sati ili (u lošijem slučaju) dana.

Nama ‘promatračima’ ostaje samo promatrati tko će i za koju cifru kupiti ove domene. Yahoo je te domene nekada davno kupio za male novce, a sada će na njima vjerojatno zaraditi milijune. No više nego li o zaradi, ovdje se zapravo radi o iskazivanju moći i podizanju brenda.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular