Internet je u posljednjih nekoliko godina promijenio naš svakidašnji život. Od društvenih ljudi koji su stalno u pokretu postali smo populacija koja samo sjedi pred računalom i troši svoje vrijeme. Vrijeme koje utrošimo na internetu može biti utrošeno na pametan način, ali ga isto tako možemo i uzaludno trošiti. Bez obzira na način utrošnje, jasno je da narušavamo svoje zdravlje gledajući satima u zaslon, a i naš društveni život nije više tako rasplamsan.
Prilikom surfanja mnogi od nas preferiraju svoje neke portale i stranice koje svakodnevno posjećuju i čitaju. Vrlo vjerojatno se na vašoj svakodnevnoj listi posjeta nalazi Google.com, YouTube.com, Facebook.com, itd. To su veliki portali koji su na internetu prisutni već godinama, a svoju su slavu već odavno stekli. Mnogima od nas ovi su portali ‘must see’ svakog dana i teško možemo zamisliti internet bez njih. No, uz ove portale još je nekoliko vrlo popularnih portala koje posjećuju vaši prijatelji, poznanici ili netko treći.
Danas vam donosimo listu top 15 najpopularnijih, odnosno najposjećenijih portala na svijetu. Iako, je Facebook već dugo vremena mnogima početna stranica web pretraživača, ipak je Google uspio zadržati svoju lidersku poziciju. No, Facebook se nije uspio plasirati ni na drugu poziciju koju drži popularni YouTube.
Dakle, najpopularnija stranica na internetu je Google koji mjesečno broji milijardu i sto tisuća jedinstvenih posjetitelja. Iz njega se nalazi već spomenuti YouTube a broj njegovih posjetitelja mjesečno iznosi oko jednu milijardu. Vrlo popularni Facebook smješten je na trećoj poziciji, a mjesečno broji 900 milijuna jedinstvenih posjetitelja. Četvrtu poziciju drži div koji se polako vraća i diže svoju popularnost, a to je Yahoo sa 750 milijuna posjetitelja. Prvih pet zaokružuje vrlo popularni online dućan sa 500 milijuna posjetitelja. Dakako, radi se o Amazonu. Od pozicije 6.-15. slijede portali: Wikipedija (475 milijuna posjetitelja), eBay (350 milijuna), Twitter (290 milijuna), Bing (285 milijuna), MSN (280 milijuna), Microsoft (275 milijuna), LinkedIn (250 milijuna), WordPress (240 milijuna), Pinterest (150 milijuna) i ASK (145 milijuna).