PočetnaInternetDigitalni medijiSve više informacija saznajemo preko Facebooka

Sve više informacija saznajemo preko Facebooka


Da je Facebook danas sastavni dio našeg života, više ni ne trebamo ponavljati. Facebook se sve više trudi analizirati sadržaj koji objavljujemo i nakon analize korisnicima prikazivati samo ‘kvalitetan’ sadržaj. Takva nastojanja dovode do toga da korisnici sve manje posjećuju web portale jer smatraju da im je sadržaj na Facebooku dosta relevantan.

O relevantnosti sadržaja na društvenim mrežama teško je pričati, no postaje sve jasnije da zbog Facebooka veliki portali s novostima gube svoje posjetitelje. Takav trend traje već dugo vremena, a rast Facebooku s godinama je sve više zamjetan.

Nova istraživanja koja su provedena na temu konzumiranja sadržaja na društvenim mrežama pokazuju kako mladi sve više vjeruju informacijama na Facebooku. No, krenimo najprije od neke općenite statistike. Prema podacima koji su prikupljeni 42 posto korisnika upija najnovije informacije unutar sat vremena nakon što se probude, dok 36 posto ispitanika to čini neposredno prije spavanja. Više od 60 posto ispitanika priznalo je kako vole biti informirani i kako svakodnevno konzumiraju novosti. Iako smo gore napomenuli da danas korisnici sve više informacija primaju putem Facebooka, čak 65 posto ih se izjasnilo kako kod konzumiranja informacija vole koristiti nekoliko izvora kako bi uvidjeli relevantnost podataka i saznali mišljenja različitih ljudi.

Budući da je istraživanje bilo fokusirano prvenstveno na društvene mreže, rezultati koji su proizašli nisu baš u rangu očekivanja. Tek svaki osmi korisnik društvenih mreža koji redovito konzumira vijesti, iste i podijeli na nekoj od društvenih mreža. Usporedno tome vijesti podijeljene na društvenoj mreži Facebook lajka samo 14 posto korisnika. Navedeno je također kako se češće dijele lokalne vijesti, nego li one vezane uz zdravlje ili celebrity osobe.

Jedna od pomalo zabrinjavajućih činjenica je da korisnici sve manje brinu o samom izvoru od kuda dolazi informacija. Bitno je da je informacija svježa i da pruža dovoljnu količinu bitnih informacija. Da rezimiramo, korisnici obožavaju što kraće i što zanimljivije informacije, a najbolje im odgovara kada su ima servirane iz prve ruke, što je u današnjim vremenima društvena mreža Facebook.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular