Novi modeli Netflixovih pretplata ubrzo se očekuju i već sada znamo da će nakon dugog niza godina odbijanja najpopularniji streaming servis na svijetu ipak dopustiti emitiranje oglasa i reklama. Jedina utjeha je da će takve pretplate s oglasima i reklamama biti nešto jeftinije, no trebamo pričekati konkretnu informaciju o kakvim će se cijenama raditi.
Taj tzv. „low-budget“ plan pretplata tvrtka planira pustiti na tržište početkom sljedeće godine, no nove vijesti koje o tome dolaze mogle bi razočarati dio korisnika. Još se uvijek radi o neslužbenim informacijama, no većina medijskih portala prenijela je vijest kako će korisnici ovih jeftinijih pretplata imati određena ograničenja.
Prvenstveno se radi o tome kako Netflix za korisnike budućih jeftinijih pretplata planira ukinuti mogućnost skidanja i preuzimanja sadržaja za offline gledanje.
Ovo, nažalost, nije jedino ograničenje koje se planira uvesti.
Korisnici jeftinijih pretplata također, prema nekim informacijama, neće imati mogućnost prijevremenog uklanjanja oglasa i reklama, što je metoda kojom se koriste svi ostali poznati streaming servisi u svijetu. Gledate li videoklipove na YouTubeu, već znate da trajanje oglasa možete prekinuti nakon odbrojavanja od 5 ili 10 sekundi kako bi prije došli do sadržaja koji ste htjeli pogledati.
Navodno na Netflixu isto neće biti moguće jer kontrole za video neće biti omogućene tijekom trajanja oglasa.
Dodatni niz loših vijesti upotpunile su glasine kako jeftinije pretplate ne bi trebale imati isti sadržaj kao ostale, skuplje, pretplate. Dio čelnih ljudi iz Netflixa isto je već potvrdio tijekom nekoliko intervjua gdje se suptilno moglo iščitati kako je tvrtkin plan da se čim više korisnika preusmjeri na skuplje planove pretplate.
S oglasima Netflix definitivno misli ozbiljno, a svakako će biti zanimljiv način na koji ih se misli približiti korisnicima. Već izlaze neke informacije koje govore kako će korisnici morati odrediti postavke koje su dio tzv. „ad experiencea“.
Ovo je jedna od poruka koja bi se trebala pojaviti unutar Netflix aplikacije prilikom određivanja postavki oglasa:
“Now, let’s set up your ad experience. We just need a few details to make sure you get the most relevant ads on Netflix. It’ll be really quick, we promise!”
Već smo bili pisali o tome kako je Microsoft ekskluzivni Netflixov partner za oglašavanje koji će biti zadužen za njihovu prodaju pa tek treba vidjeti koje promjene u tom pogledu očekuju korisnike i kako će one utjecati na gledanost popularnog streaming servisa.
Analitičari s Wall Streeta smatraju kako bi Netflix s ovom suradnjom i uvođenjem oglasa unutar pretplata trebao financijski profitirati i povećati svoju bazu korisnika.
Sve nove informacije koje dolaze u vezi Netflixovih novih modela pretplata pomno se prate i analiziraju. Mnoge od njih su neslužbene i svakako tek treba pričekati službenu objavu tvrtke o planiranim promjenama.
Ono što je sigurno je činjenica da se o modelima pretplata mnogo raspravlja i da Netflix još nema njihovu konkretnu viziju, no dio informacija koje izlaze van u medije pokazuje da neke stvari više neće biti iste kao dosad.
Piše: Ervin Mičetić