Netflix je ovoga tjedna lansirao paket Basic with Ads, odnosno jeftiniji plan pretplate s oglasima. Novi Netflixov plan pretplate je jeftiniji od postojećih, no pritom dolazi s nekoliko ograničenja. Novi plan pretplate pored SAD-a, bit će dostupan u još 11 zemalja: Kanadi, Meksiku, Velikoj Britaniji, Australiji, Brazilu, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Japanu, Južnoj Koreji i Španjolskoj. Kada govorimo o cijeni, u gotovo svakoj zemlji možemo govoriti o odstupanju u ovom pogledu – u SAD cijena pretplate iznosi 6,99 dolara mjesečno, dok je u Meksiku 99 pesosa mjesečno.
Osim drugačije cijene, Netflixov jeftiniji plan pretplate sadrži i reklame. Riječ je o 4-5 minuta reklama po satu. Maksimalno trajanje reklame je 30 sekundi i bit će prikazane na početku i tijekom reprodukcije serije/filma. Dobra vijest je da će novi Netflixovi filmovi imati samo oglase prije prikazivanja. Nadalje, korisnici mogu računati samo na reprodukciju sadržaja u 720p rezoluciji i sadržaj nije moguće gledati na više uređaja istovremeno, već samo na jednom. Korisnicima je onemogućeno preuzimanje sadržaja, a time i njegovo offline gledanje. Također, zbog ograničenja s licenciranjem, korisnici Netflix Basic With Ads će biti uskraćeni za mnogobrojne filmove i TV emisije.
Neki od filmova/serija su: Oblivion, Man on a Ledge, Robin Hood, Steve Jobs, The Butler, Casino Royale, Quantum of Solace, Made of Honor, The Imitation Game, Legend, Blue Jasmine, A Monster Calls, Morbius, Road House, The Mist, A Good Old Fashioned Orgy, The Hateful Eight, The Bad Guys, Arrested Development, House of Cards, Peaky Blinders, The Magicians, The Last Kingdom, The Sinner, The Good Place, Knight Rider, Queen of the South, Friday Night Lights.
Međutim, Netflix obećava da će raditi na smanjenju toga tijekom vremena.
Znači li to da će novi Netflixov plan pretplate utjecati na trenutne planove pretplate i korisnike? Ne, neće uopće. Basic with Ads nadopunjuje postojeće Basic, Standard i Premium planove bez oglasa.
Piše: Marijan Živković