Oglašavanje na internetu u proteklih je nekoliko godina zauzelo vrlo značajnu poziciju u marketinškim krugovima. Sve popularnije internet oglašavanje tako je preraslo u ogromno tržište koje je svrgnulo nekada popularne oblike oglašavanja putem novina ili radija. Ipak, internet je malo ‘drugačiji’ medij koji može ponuditi relevantnije oglase na temelju osobina korisnika i stoga je oglašavanje u posljednjih nekoliko mjeseci pod sve većim pritiskom korisnika. Nažalost ili na sreću, ovisi s koje strane gledišta se nalazimo, pojavile se se aplikacije koje omogućuju blokiranje reklama na web stranicama. Aplikacije takve vrste sve su popularnije, a sukob između oglašivača i tvoraca aplikacija polako prerasta u pravi mali ‘rat’.
Za samo 2.99 dolara moguće je u App Store-u kupiti aplikaciju Peace koja zabranjuje prikaz reklama na stranicama i time korisnicima omogućava nenametljivi prikaz sadržaja. Koliko je aplikacija popularna pokazuje i trenutna pozicija na Apple-ovoj trgovini aplikacijama, gdje se Peace smjestio ni više ni manje nego na prvu poziciju. Ipak, za vikend je aplikacija ukinuta s App Store-a, a jedan od razloga sigurno je veliko negodovanje oglašivačkih kompanija. Među kompanijama kojima se blokiraju oglasi našla se i tvrtka koja reklamira svoje usluge na stranici programera ove aplikacije te je možda i to jedan od razloga ukidanja ove aplikacije s trgovine.
No, nije Peace jedina aplikacija takve vrste. Ako pogledamo malo dublje na ljestvicu najpopularnijih aplikacija, na četvrtom mjestu možemo pronaći Purify Blocker. Navedena aplikacija također blokira oglase, a njezina cijena jest 3.99 dolara. Najjeftinija među navedenim aplikacijama jest Blockr koja stoji samo 0.99 dolara, a trenutno se nalazi na 17 mjestu ljestvice najpopularnijih.
Biti će zanimljivo vidjeti daljnji razvoj događaja jer oglašivači uvelike negoduju, dok su korisnici oduševljeni aplikacijama koje blokiraju oglase. No, ako neće moću spriječiti erupciju aplikacija takve vrste, tada su oglašivači i web stranice najavile velike promjene među kojima je i činjenica da će korisnici biti primorani plaćati za sadržaj koji će željeti konzumirati. Na taj način, korisnici bi mogli na uštrb ugodnog surfanja, izgubiti slobodu besplatnog konzumiranja sadržaja na internetu.