PočetnaHelpdeskSamsung Galaxy S8 i S8 Plus – najčešći problemi i rješenja

Samsung Galaxy S8 i S8 Plus – najčešći problemi i rješenja


Samsung Galaxy S8 i S8 Plus su prije nekoliko mjeseci pušteni u prodaju od strane južnokorejskog proizvođača pametnih telefona i to uz popriličnu buku koja se podigla prije i za vrijeme dostupnosti uređaja na tržištu.

To je naravno razumljivo, pogotovo ako uzmemo u obzir propali ”Samsung Galaxy Note 7 projekt”; proizvođač je htio prikazati svoje najnovije čedo kao punopravnog nasljednika Galaxy S7 i kao uređaj koji će nastaviti uspješnu tradiciju, korisnici su se u isto vrijeme htjeli uvjeriti da je novim Galaxyjem S8 nestala svaka mogućnost ponavljanja prošlih grešaka.

Iako je Samsung Galaxy S8, baš kao i S8 Plus ostavio mnoge korisnike u konačnici zadovoljnima, niti jedan uređaj, pa tako niti jedan Samsung Galaxy nije u cijelosti bez mane. Baš zbog toga vam u nastavku donosimo najčešće probleme s kojima su se dosadašnji korisnici S8-ice susretali (ili će se susresti) i kako ih riješiti.

 

galaxy-s8-problemi sa zvukom

 

Problemi sa zvukom

Prema onome što se da pročitati na Samsung Community Forumu, neki Samsung Galaxy S8 uređaji u sebi imaju probleme sa zvukom. Korisnici tako javljaju da njihovi S8/S8+ uređaji povremeno imaju probleme sa zvukom u vidu toga da zvuk na uređajima bude naglo ”odsječen” i to najčešće za vrijeme slušanja glazbe, gledanja videa na You Tubeu ili igranja igara.

Koliko je nama zasad poznato, ovakvi problemi se događaju samo u slučaju kada zvuk ‘izlazi’ iz zvučnika, no ovakvi problemi se ne događaju sa zvukom u slušalicama. Neki korisnici špekuliraju da se radi o tome da se ponekad izgubi signal između žica koje su odgovorne za odašiljanje zvuka. Druga teorija kaže da ako se to dogodi, jedino što korisnici trebaju učiniti jest malo ”pritisnuti” svoj uređaj na mjesto iznad zvučnika i da bi to trebalo riješiti spomenuti problem.

 

Postoji li rješenje za ovaj problem?

Prema službenim odgovorima od strane Samsunga, glavni uzročnik ovakvih problema sa zvukom bi trebao biti u aplikaciji ili u programu. Jedno od rješenja koje Samsung savjetuje se ogleda u tome da korisnici, ukoliko se susretnu sa ovakvim problemom, svoj uređaj stave u Safe mod na nekih sat-dva i da u Safe modu prate postotak korištenja zvučnih resursa. No opet, prema odgovorima korisnika, čini se da ovo ‘rješenje’ ipak nije bilo rješenje, jer ovaj postupan nije otklonio problem.

Jedan korisnik je napomenuo da su i Samsung Galaxy S7/S7 Edge imali slične probleme. On je sam otkrio svoje rješenje, za koje kaže da je praktično te da će sigurno riješiti problem: korisnik treba ići pod Development options, ondje trebal listati prema dolje sve dok ne dođe do opcije Media. Na ovoj opciji je potrebno podesiti Prevent USB audio routing. S obzirom da je ovo riješilo slične probleme sa zvukom kod S7, taj isti postupak bi trebao riješiti iste te probleme i kod S8.

 

Problemi kod rebootanja/restartiranja uređaja

U proteklih nekoliko tjedana izvjestan broj korisnika je prijavio problem koji se odnosi na to da se njihovi Galaxy S8 i S8 Plus stalno rebootaju. Brzo rješenje za ovaj problem je reset na tvorničke postavke, no problem će se opet pojaviti i to već nakon nekoliko sati. Iako još uvijek ne postoji nikakva službena objava od strane firme o rješenju ovog problema, svi indikatori i pokazatelji ukazuju na to da bi potencijalan uzročnik ovog problema mogla biti microSD kartica.

Neki korisnici su prilikom konstantnog resetiranja svojih uređaja vidjeli poruke tipa ”Transfer files to SD card”, dok su neki korisnici rekli da su se čak susreli i sa još više problema ako bi sve podatke i aplikacije prebacili ili maknuli sa kartica.

Samsung je zasad po pitanju ovog problema svim svojim korisnicima rekao da u slučaju da naiđu na ovakav problem, jedino što trebaju napraviti jest poslati svoje uređaje na popravak.

U slučaju da se anomalija ne može otkloniti niti popravkom u ovlaštenom servisu, jedino što će tada korisnicima preostati jest da dobiju novi, zamjenski uređaj. Mi se nadamo da će Samsung ovaj problem riješiti nekime od svojih budućih nadogradnji programa, jer se ovdje radi o zaista ozbiljnom problemu.

 

Problemi sa prikazom

Jedna od stvari koje definitvno najbolje prodaju sve Samsung Galaxy uređaje, pa tako i S8 i S8+ su njihovi Super AMOLED zasloni koji svakom uređaju koji ih ima daje puno precizniju i bolju prezentaciju boja na zaslonu uređaja. No, kod S8 i S8+ korisnici su prijavili slučajeve ”krvarenja” boja, što je rezultiralo bezbojnim zaslonima koji su na sebi imali samo crvenu tintu.

Samsung je na ovaj problem odgovorio na način da je najavio hitnu nadogradnju softvera uređaja koji regulira ravnotežu boja. Iz firme kažu da će nova nadogradnja nuditi još ‘kvalitetnije boje kao i mogućnost još i bolje i kvalitetnije prilagodbe boja preferencama korisnika’. To znači da će nova nadogradnja dati mogućnosti namještanja kvalitete i kakvoće boja koje će biti još i bolje od onih mogućnosti koje smo dobili kada smo kupili uređaje.

 

Problemi sa ‘Home’ tipkom

Popriličan broj korisnika je prijavio problem kod Home tipke na S8 i S8+ uređajima jer navodno te tipke kod njihovih uređaja ili nisu uopće radile ili nisu radile kako treba. Nakon zaključavanja uređaja, uređaj će započeti vibrirati nakon čega će se zaslon uređaja ponovno uključiti, tražeći od korisnika da unese nešto čime bi ga otključao (ili lozinku ili otisak prsta). Navodno se ovaj problem pojavljuje odmah nakon što je uređaj zaključan ili nekoliko sekundi nakon zaključavanja.

Prema nekim promatranjima i testiranjima čini se da je ovaj problem povezan sa osjetljivošću tipke Home. S time da Galaxy S8 više nema ‘fizičku’ tipku Home, vjerojatno se radi o problemu koji će vrlo vjerojatno biti riješen nekime od nadolazećih nadogradnji za softver.

 

Spajanje i odspajanje WiFi veze

Jedan broj korisnika S8 i S8 Plus uređaja je prijavio problem sa WiFi vezom kod njihovih uređaja. Naime, radi se o tome da WiFi veza kod S8 uređaja nije stabilna te da se povremeno prekida. Neka od rješenja su prebacivanje na drugačije WiFi frekevencije, no to je samo djelomično riješilo problem.

Ovaj problem je uzet u obzir kod Samsunga tako da je zakrpa i izrade iste u tijeku. Ako posjedujete otključan Samsung Galaxy S8, zakrpa će vam na vaš uređaj stići izravno od Samsunga.

 

 

Zvuk kod dobivanja SMS poruka ne radi

Najjednostavnije rješenje u slučaju ovog problema je sljedeće:

  • Idite pod Settings – Apps – Messages – Notifications – Allowed.

Ako ovo ne riješi gore spomenuti problem, drugo rješenje bi bilo izrada sigurnosne kopije svih podataka i ”teški” reset uređaja.

Iako su Galaxy S8 i S8 Plus jedni od najkvalitetnijih uređaja na tržištu, niti jedan uređaj dosad nije bio bez ikakvih problema. Ono što je šteta jest to da je velika većina problema kod ova dva uređaja uzrokovana softverskim propustima ili greškama u programu, no opet dobra stvar jest ta što će svi (ili barem velika većina) ovih i inih problema biti riješenja nakon što Samsung izbaci neki od spomenutih zakrpa i nadogradnji.

S kakvim problemima se vi susrećete u korištenju Samsung Galaxy S8 i/ili S8 Plus uređaja? Svoje komentare nam slobodno napišite na dnu stranice.

Piše: I.H.


RELATED ARTICLES

2 Komentari

  1. Meni nece da puni telefon. Pise da je punjac mokar i izbacilo mi neku zastitu da cekam da se osusi. Cekam vec 3 dana i nista. Pritom ni telefon ni punjac nisu bili u kontaktu sa vodom. Probao i sa drugim punjacem,ista prica. U pitanjj je s8+. Da li je neko imao takav slucaj?

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular