PočetnaHelpdeskKako popraviti ''Downloading Pending'' grešku u Google Play aplikaciji?

Kako popraviti ”Downloading Pending” grešku u Google Play aplikaciji?


Google Play Store aplikacija je mjesto odakle većina korisnika Android pametnih uređaja skida i gdje nadograđuje aplikacije. U proteklih nekoliko godina Google Play Trgovina doživjela je značajna poboljšanja i nadogradnje.

One se ne odnose samo na vizualno-umjetnički dojam i dostupnost aplikacija, već i na sigurnost. Google Play Protect, Googleov način zaštite korisnika, sada je (navodno) bolji i pouzdaniji nego ikada ranije, a Google Play Trgovina radi bolje, fluidnije i ima manje grešaka nego što je to prije bio slučaj.

Ipak, greške se i dalje dogode.

Jeste li u svome korištenju Android pametnog telefona (ili tableta) ikada imali problem s greškama prilikom pokušaja skidanja aplikacija? Je li vam se ikada pokazala greška pod nazivom ”Download Pending”, nakon čega se ništa nije događalo i nakon čega se skidanje jednostavno nije nastavilo? Ovo može biti vrlo iritantno, pogotovo ako hitno želite i trebate skinuti ili nadograditi neku od aplikacija.

Što može biti uzrok tog problema? Isprva nam se može činiti da je uzrok u sporoj internetskoj vezi. Ovo i može biti slučaj, pogotovo ako koristimo javne Wi-Fi veze. No u velikoj većini takvih situacija, problem nije u brzini interneta. Ne trebate čak niti restartirati svoj uređaj i grozničavo tražiti drugu Wi-Fi vezu. Evo što može biti uzrok i kako možete riješiti ovakav problem.

proton vpn mobile

Koristite li VPN?

VPN, odnosno virtualna privatna mreža, može ponekad biti uzrok ovakvog problema. Zbog nje, aplikacija Google Play Trgovine može ”pomisliti” da niste spojeni na Wi-Fi mreži (ili da je općenito vaša internetska mreža nestabilna i slaba). Ako ste i sami postavili da vam se aplikacije nadograđuju i/ili skidaju samo kada i ako ste spojeni na Wi-Fi mrežu, one se neće moći ni skinuti ni nadograditi ako ste spojeni na podatkovni promet svog uređaja (ili ako koristite virtualnu, privatnu mrežu).

Za ovakav problem postoje dva potencijalna rješenja. Jedno od njih je da dopustite skidanje i nadogradnju aplikacija dok ste spojeni na podatkovni promet. No budite oprezni. Skidanje i ”update” aplikacija pod podatkovnim prometom, će vam ”potrošiti” gigabajte interneta koje ste dobili na korištenje unutar tarife i opcija. Jednostavnija opcija uključuje isključivanje virtualne, privatne mreže svaki puta kada nešto skidate sa Google Play Trgovine.

 

Omogućite ”Background Data Usage” ili pozadinsko korištenje podataka

Postoji vjerojatnost da aplikacija Google Play Trgovine na vašem uređaju nije postavljena na ”unrestricted data access”, odnosno na slobodan pristup podacima. Ovo može dovesti do zastoja prilikom skidanja podataka.

Kako biste otklonili mogućnost da ovo bude uzrok problema, idite pod Settings – Data Usage – Data Saver – Unrestricted Data – listajte do Google Play Store i pomaknite klizač.

 

Zaustavite skidanja podataka koja su ”zapela” i očistite svoj uređaj

Ono što vam može pomoći kod ovakvog problema je da očistite memoriju aplikacija ili cache memoriju. Jednostavno idite u popis svih aplikacija u svome uređaju, ondje pronađite Google Play aplikaciju, kliknite na nju i kliknite na ”Clear Data” i ”Clear Cache”.

Također, ako su se neke aplikacije počele skidati, ali su zapele u ”download pending” petlji, zaustavite njihovo skidanje. Nakon čišćenja memorije, pokušajte onemogućiti, odnosno restartirati Google Play aplikaciju. Nakon što se ponovno pokrene, sve bi trebalo biti u redu i skidanje, odnosno nadogradnja aplikacija bi trebala ići bez problema.

Piše: I.H.


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular