U Microsoftu je stigla najava kako bi se ubrzo mogli masovno početi proizvoditi ogromne touchscreen zaslone. Prije dvije godine u vlasništvo Microsofta upisala se još jedna tvrtka, PPI (Perspective Pixel). PPI se uglavnom bavila proizvodnjom ogromnih zaslona osjetljivih na dodir. Kako stiže iz Microsofta, ubrzo bi se na tržištu mogao naći velik broj ogromnih touchscreen zaslona, no ovaj put, pod Microsoftovim brandom.
Najava je stigla na konferenciji u Australiji od potpredsjednika Microsofta za razvoj uređaja, Stevena Elopa. Na tržištu broj velikih touchscreen zaslona i nije tako velik, a tome sigurno pridonosi i velika cijena. U vlasništvu PPI-a, cijena jednog ogromnog zaslona na dodir iznosila je 75.000$ . Microsoft je privukla namjena ovog zaslona jer su smatrali kako bi mnoge tvrtke kroz cijeli svijet olakšale sebi posao s ovakvim monitorima. S obzirom na to da se u svijetu sve više koriste internetske veze i video konferencije, ovakva tehnologija bi omogućila to brže i jednostavnije. Već nekoliko godina unatrag, Microsoft je sve više okrenut što boljoj komunikacijskoj i prezentacijskoj tehnologiji.
Ogromni touchscreen zasloni, svaki posao u nekoj tvrtki bi učinio jednostavniji. Poslovne prezentacije jednostavnije bi se i bolje mogle prikazivati i objašnjavati, s obzirom da se na touchscreenu može upravljati u toku neke poslovne prezentacije, sastanka ili konferencije . Veliko zanimanje Microsoft je pokazao i za One Note koji bi se uskoro mogao naći u vlasništvu Microsofta. U Microsoftu su došli do još jedne sjajne ideje. Naime, kad bi se na ogromne touchscreenove odmah koristio i Microsoftov sustav (Windows), screenovi bi se mogli prodavati sami po sebi kao kompletan proizvod kao npr. Mobiteli, iPodi i sl. Trenutno se razrađuje plan kako smanjiti cijenu zaslona i ujednačiti korist i pristupačnost.