Kako prenosi web stranica VideoCardz, AMD radi na Radeon Super Resolution (RSR) tehnologiji koja radi na temelju algoritma poznatog iz prve verzije FSR-a. Ono što razlikuje RSR i FSR jeste da RSR neće zahtijevati od programera ručnu implementaciju, već će se sve odvijati automatski putem grafičkog drivera. Jedini uvjet je da igra podržava ekskluzivan način rada na cijelom zaslonu, jer ako igra ne podržava ovaj način rada, nećete moći koristiti RSR.
Prema web stranici VideoCardz, premijera AMD RSR-a trebala bi se održati u siječnju 2022. godine, a grafičke kartice koje će podržavati RSR su Radeon grafičke kartice bazirane na RDNA 1 i RDNA 2 arhitekturi (dakle, Radeon RX 5000 i RX 6000).
Tehnologija AMD Radeon Super Resolution ‘RSR’ radit će i s RDNA 1 i RDNA 2 GPU arhitekturama iako se ne spominje podrška za NVIDIA ili Intel GPU. S druge strane, NVIDIA-ina tehnologija za skaliranje slike može se koristiti i s AMD-ovim i s Intelovim GPU-ovima kroz skaliranje bez gubitaka i to bi im moglo dati prednost. Navodi se da će tehnologija uskoro biti predstavljena i vjerojatno ćemo o njoj uskoro čuti na AMD-ovom virtualnom sajmu CES 2022 koji danas počinje.
Piše: Marijan Živković