Microsoft i Sony najžustriju borbu u zadnjim mjesecima prošle godine borili su na području igraćih konzola. I jedna i druga konzola izašle su u javnost u kratkom razdoblju, a očekivala se prava navala korisnika kako na jednu tako i na drugu igraću konzolu.
Prva istraživanja pokazala su da Sony bolje stoji s prodajom, što se kasnije samo potvrđivalo. Na ovogodišnjem CES-u i sam Sony je dao potvrdu kako prodaja konzole PS4 ida po planu. Otkrili us iz Sony-a da je do prosinca prodano oko 2,1 milijuna konzola, ali se broj prodanih konzola u mjesecu prosincu udvostručio. Tako da je Sony-eva uzdanica godinu završila s prodanih 4,2 milijuna komada.
Microsoft je s druge strane malo lošiji, ali prodaja ide zadovoljavajućim tempom. Prema informacijama, Microsoft je do početka nove godine uspio prodati oko 3 milijuna konzola Xbox One. To je više nego za milijuna konzola manje od Sony-a, ali u Microsoftu su vjerojatno zadovoljni ovakvom prodajom. Naime, cijena Microsoft-ove igrače konzole je za čak sto dolara skuplja, što je vjerojatno mnogima presudilo u kupnji određene konzole. U svakom slučaju Sony je jako dobro prodavao svoju konzolu za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana, što je bilo i za očekivati.