Polako, ali sigurno približava nam se vrijeme kada će na tržištu osvanuti nova Playstation 5 konzola. Kako se vrijeme izlaska nove konzole približava, tako se na internetu može pročitati i saznati sve više informacija o specifikacijama, mogućnostima i svemu onome što bi PS5 mogao imati.
SSD Playstationa 5 otvara nove mogućnosti
Već smo dosad imali prilike čuti puno toga o tehničkoj briljantnosti Playstationa 5, kako od strane Sonyja, tako i od strane programerskih timova koji su bliski Sonyju. Nedavno su na internetu osvanule nove pohvale koje idu u smjeru PS5 i to od strane programerske tvrtke Epic Games. I ovoga puta u žiži zbivanja bile su mogućnosti koje će PS5 imati po pitanju očitavanja igara, odnosno po pitanju svog SSD diska.
Nick Penwarden iz Epic Gamesa tako je izjavio da je novi SSD koji se nalazi u novome Playstationu ”zaista nešto posebno i nešto dosad neviđeno”.
”Sposobnosti koje će nam novi SSD omogućavati, kao što je ”streaming” sadržaja po ekstremno visokim brzinama, omogućit će programerima videoigara kreiranje okoliša koji će biti detaljniji i bogatiji nego ikada prije”, kaže Penwarden.
”Mogućnosti koje SSD Playstationa 5 pruža su toliko velike da smo morali ponovno ”napisati” pod-sustave za I/O za naš Unreal Engine, kako bismo mogli na što bolji način upotrijebiti sve ono što nam PS5 daje. Vjerujem da će i ostali programerski timovi željeti znati kako na najbolji način iskoristiti sve mogućnosti nove konzole i da će s tom mišlju na umu, možda morati ”redizajnirati” svoj dosadašnji koncept osmišljavanja igara”.
Tvrdnja koja kaže da će programerski timovi trebati ”redizajnirati” svoj dosadašnji koncept kreiranja videoigara, samo potvrđuje ono što je Sony izjavljivao dosad uvezi sposobnosti svoje nove konzole. Premda je ovo što je gospodin Penwarden govorio bilo strogo tehničke prirode što korisnicima i igračima u stvari nije reklo ništa, već se i iz ovoga moglo vidjeti da će brzine koje postiže SSD PS5 konzole omogućiti evoluciju dizajna igara u svakome pogledu.
S obzirom na drastično smanjivanje vrijeme učitavanja, to bi u teoriji moglo značiti da programeri više u svojim igrama neće morati pribjegavati dosadašnjim načinima učitavanja igara (kada na primjer, igrivi lik uđe u dizalo, nakon čega se počne učitavati novo područje), a to bi moglo značiti da će sada igre biti osmišljavane na jedan potpuno drugačiji način.
PS5 pruža ogroman hardversko-softverski skok u odnosu na PS4
Penwarden nije samo pohvalio SSD mogućnosti, već i ostali hardver PS5, govoreći kako konzola ”pruža ogroman skok i po pitanju grafičkih mogućnosti i po pitanju mogućnosti obrade podataka”. Iako je ovo svakako točno u usporedbi sa PS4, kada se PS5 usporedi sa novom Xbox-ovom konzolom, vidljivo je da je inferiorniji u odnosu na nju.
Microsoftova konzola Xbox Series X i Sonyjev Playstation 5 svoje bi hardversko-softverske mogućnosti i sposobnosti trebale odmjeriti već krajem studenog. Sonyjev novi događaj koji se odnosi na objavu nekih igara za novi Playstation 5 trebao bi nam pokazati u kakvim bismo igrama trebali uživati do završetka ove godine. Ni Microsoft ovdje ne zaostaje; njegov događaj očekujemo idućeg mjeseca, gdje bismo trebali saznati kakvi nas to hitovi očekuju za Xbox Series X, kao i informacije o datumu izlaska novog Halo Infinite.
Piše: I.H.