Virtualna stvarnost još uvijek nije zavladala tržištem, i ekspanzija uređaja namijenih virtualnoj stvarnosti još se ne događa u velikoj mjeri. No, kako se tržište razvija, tako se budi interes i sve većeg broj kupaca za uređaje te namjene.
Krajem prošle godine Sony je predstavio svoju PlayStation VR konzolu, za koju je ima velika očekivanja. Iako rezultati cjelokupnog tržišta nisu na zavidnoj razini, Sony se može ponositi rezultatima koje je postigao.
Prema planu Sony-ja, cilj je bio da se do travnja ove godine proda milijun komada ove konzole. Sredinom veljače Sony je uspio prijeći brojku od 915 tisuća komada, po čemu se može zaključiti da prodaja ide i više nego dobro.
Ako se ovakav rast prodaje nastavi, Sony će i prije vremena srušiti cilj od milijun komada. Iz Sony-ja su poručili kako su zadovoljni rezultatom, ali kako uz postizanje zadanog cilja imaju još razloga za veselje.
Prema istraživanjima tržišta uređaja virtualne stvarnosti, Sony je zauzeo lidersku poziciju. Iako je na tržište ušao kasno, već je uspio pridobiti vodeću poziciju. Iza njega smjestio se HTC Vive koji je u prošloj godini prodao 420 tisuća komada, dok je Oculus Rift stigao tek do brojke od 243 tisuće.
Zauzimanje liderske pozicije moglo bi svoju pun kapacitet doživjeti tek u budućnosti, kada se tržite još dodatno raširi. Prema mnogim prognozama, očekuje se velika ekspanzija uređaja za virtualnu stvarnost, a ako se to dogoditi Sony bi mogao još više odmaknuti od svoje konkurencije.
Piše: D.Ž.