Prije par dana digla se velika bura oko Ubisoftovog brisanja neaktivnih računa. Cijela stvar je eskalirala kada se jedan igrač na Twitteru požalio kako mu je Ubisoft poslao mail u kojem stoji da će mu račun biti obrisan zbog neaktivnosti.
Kako da toga ne bi došlo potrebno je da poduzme odgovarajuće korake, a to je da unutar 30 dana od dobivanja maila se prijavi na račun i klikom na poveznicu zaustavi brisanje svog računa. Potom se nametnulo pitanje: koliko dugo igrač mora biti neprijavljen da bi započeo proces brisanja računa? Srećom, nakon nekoliko dana totalnog ludila, Ubisoft je konačno objasnio cijelu stvar.
U izjavi za PC Gamer, Ubisoft je poručio da ne briše neaktivne račune ako se na njima nalaze kupljene igre. Također, Ubisoft (prema zahtjevima GDPR-a) uzima u obzir nekoliko kriterija prije brisanja neaktivnog računa. Ti su kriteriji:
– aktivnost računa od njegovog stvaranja,
– knjižnica igara – računi koji imaju kupljene PC igre, nisu podobni za brisanje,
– razdoblje od zadnje prijave na račun, odnosno od kada je bio neaktivan. To znači opću aktivnost u Ubisoft ekosustavu, uključujući igre kupljene na Steamu i drugim platformama. Do sada nije navodno izbrisan nijedan račun koji je bio neaktivan manje od četiri godine,
– prisutnost aktivnih pretplata na računu.
Dakle, ako je vjerovati Ubisoftu, igre su za sada na sigurnom.
Piše: Marijan Živković