Kako svjetovi u igrama postaju sve veći i veći, sve je veći broj NPC-jeva u njima. To od pisaca zahtijeva razvoj mnogih linija dijaloga, koji nakon nekog vremena mogu postati dosadni i ponavljajući. Tu na scenu stupa Ubisoft s Ghostwriter AI. Radi se o novom internom Ubisoftovom alatu temeljenom na lingvističkom modelu umjetne inteligencije koji će olakšati piscima pisanje linija dijaloga. Konkretno, AI bi zadužen za pisanje dijaloga između NPC-jeva.
Stvar funkcionira tako što pisac odredi smjernice na osnovu kojih ovaj alat onda razvija alternativne linije dijaloga. Štoviše, Ghostwriter može izbaciti gomilu varijacija u dijalozima na određenu temu, a koji se kasnije mogu slobodno uređivati. Dakle, Ghostwriter bi trebao uštedjeti mnogo sati koje bi scenaristi mogli potrošiti na važnije stvari kao što su dijalozi važnih likova i sama priča.
U teoriji zvuči poprilično dobro, no prve reakcije igrača pokazuju da nisu svi oduševljeni tom idejom. Jedni tvrde kako su Ubisoftove igre do sada već bile dosadne i nemaštovite u dijalozima i priči i da će ih korištenje AI alata učiniti još dosadnijim i da će izgledati još manje prirodno nego što su sada, dok drugi tvrde kako je ružno da se Ubisoft hvali činjenicom da je našao način kako generirati priču za svoje igre, te da bi umjesto da troše novac na umjetnu inteligenciju, bilo isplativije i razumnije da plate stvarne pisce.
Piše: Marijan Živković