Prvi najnoviji pretpregledi igrice Civilization VI izašli su u četvrtak, i oni koji su imali prilike sudjelovati u ovoj igrici gdje se izmjenjuju više igrača, misle da je uspjela nastaviti kvalitetu posljednjih verzija, pritom nudeći nove promjene u iskustvu igranja.
Prošlo je 25 godina otkad je klasik Sid Meiet debitirao uz veliko odobravanje , te nakon što je igrica Civilization V iz 2010. podigla ljestvicu, činilo se da će razvojni programer Firaxis morati dati sve od sebe da nadmaši ovu igricu njenim nastavkom.
Prvi izvještaji sugeriraju da je razvojni tim uspio ostati vjeran konceptu istraživanja, proširivanja i građenja, pritom nudeći novi pogled na igranje igre.
Civilization VI je definitivno više od samo novih vizualnih doživljaja. Nudi nove diplomatske opcije, nove načine za interakciju moći kontrolirane kompjuterom s igračima, kao i za međusobnu interakciju, te nudi bolje upravljanje radnicima i pojednostavljuje naizmjenično vođenje rastuće države.
Civilization VI izlazi u prodaju 21.10.
Prve reakcije
Kritičari igrica koji su imali prilike igrati pretpregled Civilization VI, brzo su naglasili njene značajke-i dobre i loše. Najznačajnija promjena mogla bi biti u vizualnoj dimenziji igrice.
„Dok je Civ VI zadržao funkcionalnu šestostranu mrežnu strukturu koja je uvedena u Civ V, razvojni programer Firaxis uveo je realističniji izgled. Sve je redizajnirao bistrijim bojama i likovima u stilu onih iz crtanih filmova, koji su sličniji onima u Civilization Revolution,“, napisao je Sam White za Ars Techniccu.
„Radnici više nisu automatizitani, što znači da ćete vi morati ručno upravljati njima da poboljšate zemlju oko vašeg grada, dobijete pristup ključnim strateškim resursima poput konja, kalijevog nitrata (za barut) te ulja,“ napisao je Etherington.
No promjena od radnika do „graditelja“—potrošne jedinice, također znači da ju se može kupiti zlatom, raditi njen posao, te ju se može požuriti do završetka.
Dobra stvar kod toga je što „nećete više imati besposlene radnike koji sjede u kasnom stadiju igre, pogotovo kad Civilization VI olakšava jednu od ključnih funkcija tog dijela,“ napisao je Mashabelov Mike Futter
Građenje bolje civilizacije
Kreiranje nove verzije voljenog klasika često može biti problematično, no čini se da se Civilization VI nadograđuje na ono što obožavatelji vole kod ove serije, pritom poboljšavajući prethodne nedostatke.
„Čini se da postoje ogromna poboljšanja u kompjuterski generiranim protivnicima dodajući im više nasumičnosti i inteligencije, tako da ponavljajuća igra ne postane dosadna,“ rekao je Rob Enderle, glavni analitičar pri Enderle grupi.
Do kraja
Najveći izazov za Civilization VI bio bi osiguravanje iste kvalitete ponovnog igranja i privlačnost dužeg igranja kao i prethodne verzije, a istovremeno i dodavanje poboljšanja.
„Dubina franšize krije najveću privlačnost“, rekao je Joost van Dreunen, glavni analitičar pri SuperData Research.
„-„Povećavanje kompleksnosti nekih aspekata igre, poput razdijeljivanja gradova u komponente umjesto njihova slaganja, omogućuje igračima da bolje iskoriste krajolik i njegove resurse, što pridodaje sveukupnoj privlačnosti igre,“ rekao je za TechNewsWorld.
„Grafička ažuriranja su dobar detalj koji pridodaje kvaliteti franšize koja nastavlja dobar posao“, rekao je Dreunen.