Još samo par tjedana dijeli nas od dolaska jedne od najvećih PlayStation ekskluziva na PC. 16. svibnja je dan kada će Ghost of Tsushima doći na PC i to u svom najboljem izdanju, Director´s Cut izdanje s Iki Island ekspanzijom. Jedino je pitanje kakav će PC biti potreban za igranje? Danas znamo odgovor na to pitanje, jer je Sony otkrio PC zahtjeve igre, te još neke dodatne značajke.
Dobra vijest je da će vlasnici starih i relativno slabih računala moći pokrenuti Ghost of Tsushima Director’s Cut. Za igranje u 720p 30 fps-a na very low detaljima trebat će vam Core i3–7100 ili AMD Ryzen 3 1200 procesor uparen s GeForce GTX 960 ili Radeon RX 5500 XT grafičkom karticom, 8 GB RAM-a i 75 GB prostora na SSD-u (preporučeno). S druge strane, za igranje u 4K pri 60 fps-a na maksimalnim detaljima trebat će vam Intel Core i5-11400 ili AMD Ryzen 5 5600 uparen s GeForce RTX 4080 ili Radeon RX 7900 XT, 16 GB RAM-a i 75 GB prostora na SSD-u.
I iza ovog PC porta stoji Nixxes Software, studio koji se pokazao jako dobro kada je u pitanju dostavljanje PlayStation ekskluziva na PC. PC verzija igre podržavat će Ultrawide (21:9), Super Ultrawide (32:9) monitore, pa čak i konfiguracije s tri monitora (48:9), kooperativni Legends mod i cross-play s PlayStation 4 i 5 igračima (uz prijavu na PSN račun). Štoviše, Ghost of Tsushima Director’s Cut bit će prvi PlayStation naslov koji će na PC donijeti PlayStation Overlay, odnosno pozadinsko sučelje, što će između ostalog omogućiti, dodavanje prijatelja ili skupljanje trofeja.
Igra će na PC-u dijeliti isti set trofeja kao i na PlayStation 5 konzoli, ali će PC verzija također imati punu podršku za dostignuća (achievemente) na Steamu i Epic Games Storeu. Overlay će biti dostupan putem izbornika u igri ili pritiskom na SHIFT +F1 na tipkovnici.
Dodatno, najavljena je podrška za NVIDIA DLSS 3, AMD FSR 3 ili Intel XeSS i NVIDIA DLAA ili AMD FSR 3 Native AA tehnologije, a za one s DualSense kontrolerom tu je podrška za haptičku vibraciju i adaptivne triggere.
Piše: Marijan Živković