PočetnaGamingOvo su igre koje su nas najviše razočarale u 2024. godini!

Ovo su igre koje su nas najviše razočarale u 2024. godini!


Ova godina bila je vrlo bogata što se igara tiče. Neke su bile jako dobre, ne sjećam se baš je li bilo koje odlične, ali znam da sam igrao neke jako dobre. No nažalost, imali smo prilike igrati i neke jako loše igre.

U nastavku ovog članka reći ćemo nešto više o igrama koje su nas razočarale, koje smo vi i ja imali prilike igrati ove godine. Neke od njih su loše iz jednog i više razloga, neke su imale potencijal postati jako dobre, no iz ovog ili onog razloga su podbacile

Alone in the Dark

Advertisement

Alone in the Dark (2024)

Sam u tami (2024.) bila je prilika da za uskrsnuće franšize. Igra je krenula sličnim koracima kao i nedavna reizdanja Resident Evil igara, kao što su promjene u perspektivi kamere. Nažalost, ovo oživljavanje horora preživljavanja nije bilo ni približno tako uspješno.

Alone in the Dark nije ispunio financijska očekivanja, kritičare i očekivanja obožavatelja, što je također nažalost dovelo do zatvaranja Pieces Interactivea od strane Embracer Groupa, njegove matične tvrtke. Iako je igra imala ogroman potencijal, to u konačnici nije bilo dovoljno.

Tales of Kenzera: Zau (2024)

Iako je u igru uloženo puno truda i premda igra istražuje Bantu kulturu i mitologiju, što je nešto što se rijetko viđa u videoigrama. Kao Metroidvania, već je bila lansirana u prenatrpanom žanru u prostoru indie igara, ali je ipak dobila pristojne kritike. Čak i po nižoj cijeni, nije dosegao prodajne brojke kojima se razvojni programer Surgent Studios nadao.

Samo tri mjeseca nakon lansiranja, u javnost je procurila vijest da je nešto više od desetak zaposlenika dobilo otkaz. Uzimajući u obzir da je LinkedIn stranica studija prethodno navela 11-50 zaposlenika, to je popriličan dio.

Dustborn

Dustborn

Smješten u alternativnu stvarnost u SAD-u 2030., “Dustborn” prati bend na turneji po Zemlji, s glavnim likom, Paxom, koji svoje riječi može pretvoriti u napade. Prikupio je samo osrednje kritike od većine prodajnih mjesta, koji su smatrali da je borba postala zamorna i da da je priča tek osrednja. Iako podaci o prodaji nisu dostupni, lansiranje na Steamu nije bilo dobro, gdje je dosegao vrhunac s 83 istovremena igrača.

Za igru ​​od 30 dolara to je šokantno nisko. Vrijedno je napomenuti da su na njegovu izvedbu također utjecali igrači koji nisu marili za njegovu ekstremno lijevo orijentiranu politiku. Igrači žele igrati igre i pritom se odmoriti od politike, što su i pokazali na Dustbornu, bojkotiravši igru, što je razlog zbog kojeg je ova igra jedna od onih koje su imali veliki, ali neispunjeni potencijal.

Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws

Ubisoftu u posljednjih nekoliko godina nikako ne ide, a da stvar bude gora, čak joj ni brend “Star Wars” nije mogao pomoći. Objavljen krajem kolovoza, “Outlaws” je postigao rezultate sredinom 70-ih na svim platformama, s puno elemenata igre koji se smatraju pristojnim, ali su zastarjeli.

Uz to, reakcije igrača bile su daleko slabije, a prodaja loša. Zbog toga je J. P. Morgan smanjio svoje predviđene brojke prodaje do ožujka 2025. za dva milijuna, što je zauzvrat uzrokovalo pad cijene dionice Ubisofta na najnižu točku u deset godina. Ispalo je da ova igra očito nije veliki hit kojeg je Ubisoft predviđao.

Concord

Ako promatramo i komercijalno i s kritičko stajalište, Concord je bio jedan od najvećih promašaja godine. Iako je igra bila zabavna, mnogi su igrači bili zbunjeni zbog izgleda likova, a najveći problem s naslovom bila je njegova cijena.

U žanru kojim dominiraju besplatni naslovi, Concord je lansiran s cijenom od 40 dolara koja je služila kao prepreka za igrače, koji su inače igrali igre kao što su Overwatch 2, Apex Legends i tako dalje. Ovo je velika, s obzirom na istinsko obećanje koje igra pokazuje. Concord je neslavno zatvoren samo dva kratka tjedna nakon lansiranja, što znači da je od tada doslovce nemoguć za igru. Nažalost i Firewalk Studios je ubrzo nakon toga zatvoren.

Suicide Squad: Kill the Justice League

Timska igra “Suicide Squad” iz studija koji stoji iza serije “Arkham” trebala je postići izuzetan uspjeh. No, mnoštvo elemenata usluga uživo, koje nitko nije želio, pobrinulo se da ne bude tako. Prije izlaska, mnogi su igrači mogli reći da Warner Bros. pokušava slijediti trendove.

No igra je bila monotona i dosadna, a to su odražavale i recenzije i prodaja. Iako Warner Bros nikada nije otkrio koliko je primjeraka prodano, tvrdi se da je igra dovela do gubitka od 200 milijuna dolara za tvrtku. Što je još gore, programer Rocksteady također je pogođen otkazima, a izvedba “Kill the Justice League” navedena je kao izravni uzrok.

Taxi Life: A City Driving Simulator

Jeste li se ikada zapitali kako je voziti taksi u užurbanom gradu? Nismo ni mi. Ipak, ako ste igrali igru znate kako je: zaglavljeni ste u prometu i vozite virtualne putnike na njihova odredišta pokušavajući ne zaspati. Taxi Life obećavao je impresivno urbano iskustvo, ali je na kraju izgledao kao slabašan simulator. S nezgrapnim kontrolama, užasnim NPC-ovima i istaknutim načinom igranja, uključujući buljenje u crvena svjetla, igra jako brzo postane dosadna.

Funko Fusion

Funko Fusion ponudio je raspon crossovera koji je u velikoj mjeri ograničen na nekoliko tekućih naslova poput Fortnitea, ali upravo je izbor naslova ono što je doista učinilo da se Funko Fusion ističe. Uz rane najave franšiza kao što su Povratak u budućnost i Invincible, činilo se da bi Funko Fusion mogao uspjeti.

Funk Fusionu nedostaje kohezije u mnogim aspektima dizajna, a žestoko je kritiziran jer nudi malo raznolikog igranja. Ovaj nedostatak varijacija samo je dodatno pogoršan mnoštvom tehničkih problema, koji su samo bili točka na i igre koju se nije moglo spasiti i u konačnici Funko Fusion doživio je neuspjeh.

Lego Horizon Adventures

LEGO igre su gigant industrije, posebno kada je u pitanju mlađa publika. Čak i ako stavimo tu demografiju na stranu, postoji mnogo igrača koji su odrasli na ovim igrama i rado će se vratiti seriji za bilo koje veće izdanje. Zbog možda pogrešnog smjera, LEGO Horizon Adventures naizgled nije uspio zaokupiti pozornost ni polovice svoje potencijalne baze obožavatelja.

Naposljetku, pokazalo se da igra poput Horizona jednostavno ne odgovara baš najbolje LEGO formatu. Najgore u vezi Horizon Adventures je to što igra počinje na ne baš zanimljiv način. I osim toga, dizajn radina previše ograničen da bi mogao dočarati privlačnost otvorenog svijeta Horizon Zero Dawn.

 

Silent Hill: The Short Message

Silent Hill: The Short Message nikad nije ni trebao ostvariti neki veliki uspjeh, ali se od ove igre ipak očekivalo nešto. Iako će neki naći neke stvari i premda će opravdavati ovu igru (jer, budimo iskreni, svatko od nas voli barem jednu igru koja je loša), činjenica je da je Silent Hill: The Short Message jednostavno loša igra i loš Silent Hill.

Od toga da na loš način prikazuje zbunjujuće priče, do toga da sada Silent Hill ne mora nužno značiti da se radi o gradu koji je smješten u Sjedinjenim Američkim Državama, nego da Silent Hill ”efekt” ili što već može zahvatiti i druge dijelove svijeta, do loših i nedorađenih likova, ova igra može se smjestiti tik do Homecominga i Downpoura; s time da su ove dvije potonje barem imale više sadržaja. Sve u svemu, jedna od najgorih, ako ne i najgora igra koju smo imali prilike igrati u ovoj godini.

 

Ivan Hečimović


RELATED ARTICLES

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -
Advertisement

Most Popular