Gotovo da nema gamera koji nije barem čuo za igru Legend of Zelda. Radi se o igri koja je praktički odgajala generacije gamera, prelazeći s jedne generacije konzola na drugu.
Kako je igra prelazila s generacije na generaciju i sa konzole na konzolu tako je i napredovala u svakome smislu: grafika je bivala sve bolja i bolja kao i igrivost, pogotovo zbog mnogih dodatnih mogućnosti koje su developeri dobili prelaskom na nove i snažnije hardvere, odnosno konzole.
Link i njegove avanture su nešto što su krasile djetinjstva mnogih igrača i nešto u čemu pravi i istinski ljubitelji žanra akcijskih akrada i danas uživaju. Vijest o tome da ćemo nove avanture Linka gledati i na malenim zaslonima pametnih telefona razveselila je velik broj, što starih, što novih gamera.
Nova Legend of Zelda nakon Animal Crossinga
Iz nekih izvora također smo mogli saznati da će nova Legend of Zelda biti razvijana od strane japanskog developera DeNA. Isto tako, nova Legend of Zelda i nove Linkove avanture, odsad i na našim pametnim telefonima moći ćemo igrati tek nakon Animal Crossing igre, koja bi prema nekim najavama trebala izaći u drugoj polovici ove godine.
Iako ove vijesti nisu fiksne, vrlo je vjerojatno da će ništa neće mijenjati i da će developeri zaista i održati obećanje o puštanju u prodaju remakea poznate franšiže za pametne telefone.
Dvije do tri igre godišnje
Već ranije ove godine mogli smo vidjeti iz različitih vijesti i izvora bliskih developeru kako je Nintendo donio odluku koja će definitvno oduševiti velik broj gamera. S obzirom da je Nintendo renomirana firma koja proizvodi videoigre još od osamdesetih i legendarnog Super Marija Bros, nakon čega se firma i vinula u visine, vijest o tome da će Nintendo proizvoditi čak dva do tri naslova za pametne telefone (iOS i Android) je ono što želimo čuti i vidjeti.
Prva od igara koje su bile puštene u prodaju kao sastavni dio plana postupnog osvajanja tržišta pametnih telefona je bio super popularni Super Mario Run. Iako je igra prvo bila izašla za iOS uređaje i to prošle godine, nekoliko mjeseci nakon toga igra je izašla i na Android uređaje.
Iako su neki igrači doživjeli svojevrsno razočaranje u vezi same igre na Androidu, pogotovo zbog toga što je jedan dio igrača očekivao kako će igra biti u cijelosti besplatna (a koštala je oko 70 kuna), sve u svemu igra je ipak doživjela uspjeh. Poučeni uspjehom Super Marija Run, ali isto tako i poučeni činjenicama da sve veći broj igara poznatih developera počinje izlaziti na Androidu i iOS-u, nije iznenađenje da se Nintendo odlučio na ovaj potez.
Koliko će to biti uspješno ili neuspješno, ostaje nam za vidjeti. Pokemon Go je još jedna od igara koja je na pametnim telefonima doživjela nebeski visok uspjeh, pogotovo iz razloga što je u ovome slučaju igra bila u cijelosti besplatna. Kako će stvar izgledati nakon izlaska Animal Crossinga, što je idući naslov koji treba izaći za pametne telefone i to u nastavku ove godine i hoće li Nintendo i nakon njega ostati pri istome stavu ili će odustati od plana, vidjeti ćemo otprilike u kolovozu.
Ipak ”free-to-play” igra?
Iako su igrači očekivali kako će Super Maro Run biti besplatna igra, ona to nije bila. Još jedna igra koja isto tako nije bila besplatna je igra Fire Emblem Heroes, koja unatoč tomu što se prodavala manje od Super Marija, je developeru ipak donijela višu zaradu.
S obzirom da je Nintendo, kako neki misle i tvrde, dovoljno zaradio od prodaje ova dva naslova (pogotovo od Fire Emblem Heroesa), neki se isto tako pitaju nije li vrijeme da Nintendo napokon izbaci neki naslov kao ”free-to-play” ili kao potpuno besplatnu igru? Pobornici ove teze će pronaći veli broj razloga zbog kojih bi to i moglo biti tako.
No, ako novi naslovi, od kojih i nova Legend of Zelda i budu besplatni, teško je za povjerovati da će to tako biti stalno. Ako Nintendo uvidi i shvati da igrači vole novu igru, teško je za povjerovati da će igra stalno i u cijelosti biti besplatna. Svejedno, bilo bi dobro da barem jedan od novih naslova barem neko vrijeme bude ”free-to-play”.
Legend of Zelda nastavlja biti jedan od najpopularnijih naslova
Ako proanaliziramo vijesti u vezi toga koje se igre kako prodaju, pogotovo igre koje su izašle od strane Nintenda u posljednjih nekoliko godina, veliki broj analiza će pokazati isto: Legend of Zelda je jedan od najprodavanijih, ako ne i najprodavaniji naslov kojeg je razvio Nintendo.
To nimalo ne čudi, s obzirom da je igra samo nastavila na onoj ‘staroj’ slavi koju je zaradila prije pet, deset i više godina kada je osvajala i osvojila srca ogromnog broja gamera, koji su tada uživali u avanturama Linka na starijim konzolama.
Breath of the Wild, trenutno najnoviji naslov, kojeg je lansirao Nintendo zajedno sa svojom najnovijom ”multi-funkcionalnom” konzolom- Nintendo Switch je trenutno prodavaniji od same konzole, što samo potvrđuje vrijednost franšize. Nadamo se da će Link, Legend of Zelda i Nintendo nastaviti uveseljavati stare i zadobivati srca novih gamera i da ćemo u sljedećim godinama još dugo uživati u novim Legend of Zelda naslovima.
Čekamo nove vijesti i drugu polovicu godine
To bi bilo to. Čini se da Nintendo stvarno misli ozbiljno i da je krenuo u osvajanje zasad još uvijek poprilično nepoznatog tržišta i područja Androida i iOS-a. Stvarno se nadamo da će Legend of Zelda izaći vrlo brzo (da će to stvarno i biti ove godine) i da će igra biti još uspješnija od dosadašnjih naslova koje smo već imali prilike igrati na našim pametnim telefonima.
Sve iduće vijesti u vezi Legend of Zelda igre kao i o tome koje će nove naslove Nintendo izbaciti za pametne telefone čitajte nas i pratite nas na našim službenim stranicama.
Piše: I.H.