”Želimo raditi igre koje će kupcima i igračima pružati najbolji omjer uloženog i dobivenog”, rekao je direktor programerskog studija Miles Jacobson.
Football Manager 2024 nedavno dosegnuo broj od 7 milijuna igrača
Football Manager jedna je od onih igara za koje se sada može bez ikakvih problema reći da se radi o instituciji. Zašto je to tako? Bez obzira na to igrali vi ovu najnoviju igru ili neki od starijih nastavaka, Football Manager ostavlja dojam kao da već godinama dobivamo istu, etabliranu formulu, koja kako vrijeme prolazi postaje sve rafiniranija, sofisticiranija i više poboljšana, što je svakako dobro.
Iteracija iz 2024. godine po mišljenjima mnogih ljubitelja ove franšize definitivno je jedan od najboljih unosa, ako ne i najbolji. Sports Interactive osnovan je 1994. i od tada se specijalizirao za ovu jednu igru, uz nekoliko kratkotrajnih upada u hokej i bejzbolski menadžment. Izgradio je ogromnu i vjernu bazu ljubitelja koji su posvećeni franšizi Football Manager i uspostavio je igru koja je toliko precizna simulacija, da nije neobično to što se koristi u aspektima sporta. S obzirom na sve to, vijest o tome da je Football Manager 2024 postao najprodavaniji nastavak u povijesti serijala nije iznenađujuća, budući da je serijal ovo itekako zaslužio.
Sports Interactive je najavio da je prošlog tjedna u igri zabilježen ”sedam-milijunti igrač”, što znači da Football Manager 2024 premašuje prethodni rekord od 6,88 milijuna igrača, kojeg je postavio Football Manager 2023. SI napominje da je potonja brojka postignuta tijekom životnog vijeka te igre, ali “FM24 je probio to rekord za manje od 100 dana”.
Različiti čimbenici doprinijeli su brojci od 7 milijuna u ovako kratkom vremenu
Izjava studija navodi različite čimbenike koji su pomogli u dostizanju ovog broja, uključujući njegovo prvo službeno izdanje u Japanu uz izdanja za konzole, mobitele i Netflix. Direktor SI-jevog studija Miles Jacobson tvrdi da broj od sedam milijuna igrača služi na čast njemu kao čelniku programerske tvrtke, ali je i potvrda rada i truda svakog tko je radio na igri.
Tijekom posljednjih godina Jacobson i SI radili su na tome da igru učine što pristupačnijom većem broju igrača. Jacobson ističe da je jezična podrška za mjesta kao što su Kina, Japan i Južna Koreja dovela do toga da Azija sada čini 20% korisnika igre. Nadalje, SI je prihvatio svaku moguću platformu uključujući i usluge pretplate, što je jedan od čimbenika koji su doveli do broja od 7 milijuna u ovako relativno kratkom vremenu.
Jacobson je s pravom ponosan na rast Football Managera u posljednje četiri godine, a ima i veliki razlog za to. Od 2020. godine i broja od 2 milijuna do čak 7 milijuna u ovoj godini, što zaista jest veliki skok. Ubog ovog ogromnog uspjeha odao je počast svom SI-jevom “čudesnom timu i “nevjerojatnoj zajednici igrača, koja je počela rasti i koja je dosegnula ovako veliki broj danas”.
Piše: Z.K.