“Nelinearni, naširoko otvoreni dijelovi kampanje predstavljaju neke velike izazove”
343 Industries, tim iza Halo Infinitea, potvrdio je da mu treba “više vremena” za rad na Infiniteovim željno očekivanim co-op modovima.
Iako nijedna prijašnja Halo igra nije bila isporučena bez mogućnosti igranja na kauču i mrežne suradnje, tim je odlučio odgoditi izdavanje co-op misije i Forge u Halo Infinite-u i izgleda da će obožavatelji Haloa morati pričekati još malo prije nego što se uspiju uklopiti s Master Chiefom i njihovim prijateljima. “Stvarnost je da će trebati više vremena za dobivanje visokokvalitetnog, potpuno opremljenog mrežnog co-op iskustva za 4 igrača u masivnom, široko otvorenom svijetu Halo Infinitea”, objasnio je tim u dužu objavu na Halo Waypointu.
“Također smo predani sjajnom iskustvu suradnje s podijeljenim ekranom za 2 igrača na svim Xbox konzolama, od originalnog Xbox One do Xbox Series X, a nelinearni, naširoko otvoreni dijelovi kampanje predstavljaju neke velike izazove za podijeljeni zaslon za koje nam je trebalo više vremena za rješavanje.”
“Sve to znači da nećemo moći isporučiti Campaign network co-op 3. svibnja, na početku 2. sezone”, nastavlja se objava. “Ali i dalje namjeravamo isporučiti Campaign mrežnu suradnju kasnije u 2. sezoni, a objavit ćemo datum objavljivanja za to i za split screen co-op čim budemo mogli.”
Što se tiče Forgea?
“Također postižemo veliki napredak na Forgeu. Doista, već šaljemo Forge maloj skupini kreatora zajednice i blisko surađujemo s njima kako bismo osigurali da svi imate sjajno iskustvo kreiranja, dijeljenja, pregledavanja i igranja sadržaja Forgea. U bliskoj budućnosti, nastavit ćemo privatno letjeti Forgeom kako ga razvijamo, a planiramo i javne letove kasnije ove godine. Još uvijek imamo cilj isporučiti Forge u 3. sezoni.” Ako mislite da je napredak u 2. i 3. sezoni došao po cijenu razvoja co-op i Forgea, 343i vas želi uvjeriti da to jednostavno nije slučaj.
“[Da budemo jasni], ovaj rad se odvijao paralelno s radom u drugoj sezoni, kao i naš rad na Forgeu.”
Ipak, nedavno su bile bolje vijesti za obožavatelje Haloa. 343 Industries je nedavno potvrdio da će od 2. sezone igrači moći zaraditi kredite kao dio sustava borbenih propusnica. Studio je također potvrdio da je “pratio rasprave” o trgovini igre i mikrotransakcijama te da planira “smanjenje [e] cijena u cijelosti”.
Treba li igrati Halo Infinite 2022.? Ja svakako tako mislim. Iako je istina, i meni nedostaju co-op misije, u svom zapisu sam rekao da sam “uvijek mislio da postoji nešto posebno u Halo-ovom multiplayeru”.
“Dok su njegovi suvremenici opsjednuti reinvencijom, beskonačno komplicirajući stvari s mogućnostima za otključavanje, pogodnostima i konkurentskim prednostima za koje se ponekad čini da nepravedno kažnjavaju one koji nemaju luksuz vremena, Halo se uglavnom držao svog oružja: doslovno.
“Nije važno jeste li igrali jednom ili 101 put. Nije bitno u kojem ste rangu (pa, izvan prava hvalisanja, pretpostavljam) – Halo je stvarno ravnopravan teren. Na kraju dan, tko preživi, a tko umire, svodi se na vas, vašu taktiku i staru dobru sreću. Ne postoji način na koji ćete se izvući iz teške situacije ovdje i to je tim bolje za to.”
Piše: Ivan Hečimović