Nije preostalo još puno vremena do 27. listopada i do dana kada bi se najnoviji nastavak igre koja je sada već i franšiza – Assassin’s Creed: Origins trebao pojaviti na tržištu. Imajući to na umu, Ubisoft je odlučio otkriti gameplay u trajanju od 18 minuta. U navedenom gameplayu možemo vidjeti trajanje jednog side-questa, a glavna svrha ovog ”teaser- gameplaya” jest da kod fanova samo dodatno pojača glad i iščekivanje za novim nastavkom.
Assassin’s Creed je danas već dobro poznata franšiza, čiji nastavak izlazi u preciznim vremenskim razmacima, što je zamalo pa ”pisano” pravilo još od izlaska Assassin’s Creed 2 koji je izašao sada već davne 2009. godine. I baš kada smo se nadali da će Assassin’s Creed biti jedna od onih igara koje će biti vjerne po pitanju izlazaka nastavaka, Ubisoft je sve odlučio iznenaditi na način da 2016. godine nije izašao nastavak. Istina, prošle godine je izašao film kao i dvije ”spin-off” igre koje su izašle pod naslovima Assassin’s Creed: Chronicles, no o ”pravom” nastavku prošle godine nije bilo niti riječi.
“2015” godina je u vezi Assassin’s Creed franšize bila znana po tome što je te godine Assassin’s Creed Syndicate pokušao izvući sa pozicije na koju je igra bila ”nasilno” stavljena Assassin’s Creed Unityjem. Tada se vidjelo da Ubisoftu baš i ne ide najbolje i da je potrebno nešto posebno da bi se igru vratilo na ”staru slavu.”
S time da prošle godine nije izašao službeni nastavak, to znači da je Ubisoft imao cijelu dodatnu godinu za rad, tako da od ovogodišnjeg nastavka fanovi s opravdanjem očekuju nešto zaista posebno. I po onim informacijama koje su zasad dostupne, čini se da bi Ubisoft mogao uspjeti.
Novi Assassin’s Creed Origins bi serijal trebao vratiti na ”staru slavu” i uz pomoć nekih novih elemenata (kao što je recimo RPG element) igra bi trebala svojim fanovima pružiti ono o čemu svi oni sanjaju. Kada bi fanovi trebali moći uživati u svojoj novoj Assassin’s Creed igri? Odgovor na to pitanje glasi: od 27. listopada kada bi novi Assassin’s Creed trebao biti dostupan na tržištu.
Što je novo u vezi igre?
Od novosti u vezi igre prvo treba nešto reći u vezi same priče, s obzirom da je vrlo vjerojatno da će većinu fanova zanimati barem nešto u vezi toga ”što/tko/koga/gdje” u novom nastavku.
Novi Origins će u sebi utjelovljivati protagonista koji se zove Bayek (priča će se odvijati, kao što naslov nalaže- prije osnivanja posebnog reda ubojica ili ”assassina”). Bayek je Medjay i kao takav jedna od njegovih najvažnijih odgovornosti jest zaštita stanovnika Egipta.
To znači da će se dobar dio igre odvijati u Egiptu i da će se priča ”vrtjeti” oko zaštite Egipta i borbe Bayeka sa mračnim silama koje će nastojati preuzeti zemlju i upotrijebiti stanovnike Egipta za svoje zle i sebične ciljeve. Ono što smo isto tako saznali jest to da će igra u sebi imati i dio priče koji će sezati iz ‘modernih’ dana, no detalje u vezi ovoga i kako će se sve to uklapati u originalnu priču same igre još uvijek ne znamo.
Glavni razlog zbog kojeg detalje u vezi ”kombinacije” moderne priče sa Origins pričom ne znamo jest – iznenađenje. Igrač bi navodno za vrijeme prelaženja igre trebao saznavati sve više o priči tako da nema smisla otkriti sve ključne točke prije nego igrači uopće imaju prilike odigrati igru (kao što je rekao direktor koji je nadležan za priču igre, što saznajemo iz Game Informera). No, ono što znamo i što je direktor rekao sa optimizmom jest da će ”igrači biti sretni i zadovoljni pričom kao nikada dosad.”
Više načina putovanja
Nakon što sam odgledao trailer igre, ono što mi je odmah postalo jasno jest to da će igra sadržavati više načina transporta i putovanja uzduž i poprijeko svijeta Assassin’s Creed Originsa. Osim uobičajenog načina putovanja ”cipelcugom” ili pješice, igrači će igru moći proputovati na konju (ili na devi, ovisno o preferencama i o tome što od igrača igra nalaže), a ono što nas isto tako raduje jest da će igrač baš poput pravog gusara moći otimati brodove i jedrilice i da će služeći se njima, moći proputovati oceanska i morska bespuća koja će nam biti na raspolaganju.
S obzirom da je način upravljanja brodovima i sličnim prometalima za vodu uzet izravno iz Assassin’s Creed Black Flag, trebamo naglasiti da moreplovstvo u novom Assassin’s Creedu izgleda vrlo obećavajuće te da izgleda vrlo dobro implementirano u novu igru.
Ogromna karta ”svijeta” koju će igrači moći istraživati od samog početka igre
Assassin’s Creed Origins bi trebao imati dosad najveću kartu svijeta ikad kreiranu za nikad veći svijet u Assassin’s Creed svemiru, što je odlično pogotovo za nas igrače koji volimo velika prostranstva, horizonte i more dokle nam pogled seže. Dodatna odlična stvar u svemu ovome jest da će igra od samoga početka igraču dopustiti slobodno istraživanje.
Naravno, igrač neće moći doći odmah na sva područja s obzirom da će neka od njih biti ”zaključana” za određeni quest, no ono što mene osobno raduje jest to da će igrači napokon od samog početka imati dosta velik prostor za istraživanje (umjesto da budu ”blokirani” od nekih zanimljivih područja jer još nisu stigli na određen dio priče).
S obzirom da je krajolika i krajobraza još više nego u proteklim igrama i sama karta je logično kreirana da bude veća. Lijepim stvarima niti ovdje nije kraj. U Assassin’s Creed Originsu će igrači imati prilike istraživati i podzemne dijelove svijeta, što će se definitvno sviđati svakom igraču koji voli istražiti ”još malo više” jer će podzemni okoliš sadržavati dodatne tajne i bonuse koje će trebati pronaći, a koji će biti skriveni u potonulim brodovima, špiljama i sličnim krajobrazima.
RPG elementi + nadogradnja i ”craftanje” opreme i oružja
Assassin’s Creed Origins će igrače upoznati sa nečime s čime se igrači dosad nisu sreli u niti jednom Assassin’s Creed nastavku: RPG elementima koji će u sebi uključivati i craftanje te nadogradnja oružja i opreme. Igrači će imati priliku i u stvari- biti će primorani nadograđivati svoj oklop, oružja i druga pomagala ako žele napredovati u AC svijetu.
Craftanje i nadogradnja opreme zahtjevati će pronalazak određene druge opreme i predmeta, dok će crafting, nadogradnja i napredovanje po razinama (levelima) biti ključan sastojak gameplaya novog AC-a. Novi RPG elementi će uključivati i podjelu stabla sa vještinama (ili popularno- ”skill tree”) na tri dijela.
To znači da će igrač moći Bayeka razviti da on bude jedna od tri ‘klase’: ratnik, strijelac ili Seer (klasa koja će najveći naglasak imati na ubijanju šuljanjem i iz sjene, koristeći otrov i druga pomagala, kao što su otrovni bodeži ili strijelice). Igrač se kroz igru, ako to ne želi, neće trebati usredotočiti samo na jednu klasu; dapače, vještine klasa će se po mnogočemu križati tako da će igra poticati igrača da, iako je odabrao jednu klasu, može koristiti vještine koje inače omogućuje odabir druge klase.
Izviđač u obliku orla, korištenje štita i strijelica u bliskoj borbi
Umjesto dosadašnjeg Eagle visiona, Origins će igraču dopustiti korištenje ”pravog” orla koji će se zvati Senu. Senu će moći biti korišten za izviđanje područja (lociranje protivnika, skrivenih predmeta i questova), što je još jedna dodatna novina ovog nastavka.
Origins donosi novine i u pogledu borbe. Umjesto dosadašnjeg načina borbe koji se uvelike oslanjao na blokiranje, napade i protunapade, ovaj nastavak će poticati igrače da se više usredotoče na kretnje i izbjegavanje te korištenje štitova (koji će imati određenu izdržljivost, ali će zato korištenje štita usporiti igrača) i strijelica u bliskoj borbi. Naravno, luk i strijele će igraču biti dostupne za korištenje dok igrač jaše na konju (ili devi).
Nadam se da će Ubisoft svojim Assassin’s Creed Originsom uspjeti osvojiti srca fanova i novih igrača kojima svijet Assassin’s Creed-a još nije toliko poznat. Sudeći po svemu što smo vidjeli iz priloženog, ne sumnjamo da će i novi nastavak franšize donijeti određen uspjeh developerima. O kakvom uspjehu će se točno raditi vidjeti ćemo nakon 27. listopada. Dotad, uživajmo u trailerima i slikama koje su zaista impresivne.
Piše: I.H.